xKoetye Geplaatst: 2 juli 2010 Rapport Geplaatst: 2 juli 2010 Ok ik speelde voor het eerst gta 4 en kwam langs een gebouw er stond op Hot Coffee Shop dit is allang bekend dat weet ik maar.... het vrijheids beeld heeft een kopje coffee in haar handen en er komt stoom uit dus is het heet;) ook is het vrijheids beeld een zeer bekende vrouw het is hilary clinton de vrouw die ophef had over de hot coffee die in grand theft auto san andreas gevonden was. hier zijn pics dit is toch genoeg bewijs? Reageren
xKoetye Geplaatst: 2 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2010 dat kan wel kloppen ja maar ik zag het niet bij de bovenste met ee's enzo Reageren
Nissan Geplaatst: 5 juli 2010 Rapport Geplaatst: 5 juli 2010 Ok ik speelde voor het eerst gta 4 en kwam langs een gebouw er stond op Hot Coffee Shop dit is allang bekend dat weet ik maar.... het vrijheids beeld heeft een kopje coffee in haar handen en er komt stoom uit dus is het heet;) ook is het vrijheids beeld een zeer bekende vrouw het is hilary clinton de vrouw die ophef had over de hot coffee die in grand theft auto san andreas gevonden was. hier zijn pics dit is toch genoeg bewijs? Regel 1 van de Easter Egg regels: " Voor dat je een Easter Egg gaat posten, gebruik de zoekfunctie en zoek of de Easter Egg al bestaat." Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.