bertyball Geplaatst: 2 juli 2010 Rapport Geplaatst: 2 juli 2010 Ik speel het nu al een tijdje en ik heb er nooit op gelet dat ik geen User Files heb in Documents folder :s Ik wou mijn eigen liedjes in User Tracks plaatsen, maa rik vind die map niet ik heb al gezocht achter mijn save game, maar ik vind die ook niet bij zoek-optie :s en nochtans kan ik laden en opslaan zonder problemen... Weet iemand waar ik die User Files kan vinden in windows 7? thx Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 2 juli 2010 Rapport Geplaatst: 2 juli 2010 Ik speel het nu al een tijdje en ik heb er nooit op gelet dat ik geen User Files heb in Documents folder :s Ik wou mijn eigen liedjes in User Tracks plaatsen, maa rik vind die map niet ik heb al gezocht achter mijn save game, maar ik vind die ook niet bij zoek-optie :s en nochtans kan ik laden en opslaan zonder problemen... Weet iemand waar ik die User Files kan vinden in windows 7? thx Ga naar start, dan je user map, dan My Documents en dan GTA San Andreas User Files, of probeer je GTA SA opnieuw te installeren Reageren
Casss Geplaatst: 6 juli 2010 Rapport Geplaatst: 6 juli 2010 Of ga naar je Mijn Documenten map en typ in het zoekvenster: .b dat is de extensie van je safe files. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.