d0nM0NTANA Geplaatst: 3 juli 2010 Rapport Geplaatst: 3 juli 2010 (bewerkt) Hoi, Ik had gehoord dat er een progamma was om wapens aan te passen, dat je kan rennen met grote wapens enz. dit hete dacht ik GTA vice city weapon managerworkshop. Als mischien iemand het progamma heeft, kan die het dan sturen? ik kan dit progamma nergens vinden en ze zijden dat je er bijna niet aan kunt komen. is het nog te krijgen? zo ja, waar? En tenslotte, crazy trainer(gtasa) wou ik hebben en toen ikm downloade kreeg ik een trojan. weet iemand nog een trainer met jetpack trainer? kan er geen vinden nl. Bewerkt: 8 juli 2010 door d0nM0NTANA Reageren
d0nM0NTANA Geplaatst: 5 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juli 2010 niemand? ik wil graag modden :$ Reageren
Beagle Geplaatst: 5 juli 2010 Rapport Geplaatst: 5 juli 2010 @tweede vraag: Waarschijnlijk staat Vice City aan. Die moet je uitzetten als je een .img aanpast. Reageren
d0nM0NTANA Geplaatst: 6 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2010 (bewerkt) @tweede vraag: Waarschijnlijk staat Vice City aan. Die moet je uitzetten als je een .img aanpast. hij staat niet aan als ik dat doe Ik kan wel ectract doen(kopietje) maar als ik wil deleten laat hij dit zien terwijl ik gta niet aan heb staan Alleen-lezen staat bij gta3.img uit UPDATE: IMGTOOL probleem Gelukt alleen-lezen stond bij de gehele gta vice city map nog niet uit weet niemand een nieuwe trainer? Bewerkt: 10 juli 2010 door d0nM0NTANA Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.