vinootje Geplaatst: 3 juli 2010 Rapport Geplaatst: 3 juli 2010 als ik Gta San Andreas speel dan loopt hij automatisch naar beneden nu wil ik weten wat de oorzaak is en hoe ik het kan oplossen Reageren
R-fl3x Geplaatst: 3 juli 2010 Rapport Geplaatst: 3 juli 2010 Dus wij moeten je helpen? Gast, geef eens wat meer info over je probleem! Wat bedoel je immers met "automatisch naar beneden lopen"?? Reageren
vinootje Geplaatst: 3 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juli 2010 als ik mijn savegame open dan loopt hij naar vanzelf naar benden zonder dat ik iets in druk Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 3 juli 2010 Rapport Geplaatst: 3 juli 2010 Ik denk dat hij bedoelt dat CJ naar het onderen van het scherm loopt. Net als je S of pijl omlaag indrukt (Knuppeltje naar beneden kan ook) Op wat speel je SA? Pc, Ps of Xbox Speel je het op de Xbox of Ps2 dan kan het aan je controller liggen. dan moet je even het knuppeltje naar boven zwaaien. Of een nieuwe controller kopen. Is het op de PC dan moet je even de besturing veranderen en kijken of het probleem dan nog is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.