gamermax Geplaatst: 3 juli 2010 Rapport Geplaatst: 3 juli 2010 eey allemaal, ik ben een beginnende scripter en heb al een paar scripts gemaakt zoals hp script money script, en dacht nu ik zou graag een script willen maken dat als er een politie helicopter als een player die bestuur en er zou politie zijn dat een agent /airhelp typt en dat dan de helicopter bestuurder dan een berichtje krijgt met de coordinaten van versterking op dat punt Greetz Reageren
D-V-D-K Geplaatst: 3 juli 2010 Rapport Geplaatst: 3 juli 2010 (bewerkt) eey allemaal, ik ben een beginnende scripter en heb al een paar scripts gemaakt zoals hp script money script, en dacht nu ik zou graag een script willen maken dat als er een politie helicopter als een player die bestuur en er zou politie zijn dat een agent /airhelp typt en dat dan de helicopter bestuurder dan een berichtje krijgt met de coordinaten van versterking op dat punt Greetz Oke? Doe dat dan. Bewerkt: 3 juli 2010 door D-V-D-K Reageren
gamermax Geplaatst: 3 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juli 2010 eey allemaal, ik ben een beginnende scripter en heb al een paar scripts gemaakt zoals hp script money script, en dacht nu ik zou graag een script willen maken dat als er een politie helicopter als een player die bestuur en er zou politie zijn dat een agent /airhelp typt en dat dan de helicopter bestuurder dan een berichtje krijgt met de coordinaten van versterking op dat punt Greetz Oke? Doe dat dan. maar dan wil ik ff weten hoe ik moet beginnen! Reageren
Megadreams Geplaatst: 3 juli 2010 Rapport Geplaatst: 3 juli 2010 Door goed en logisch na te denken. Reageren
gamermax Geplaatst: 4 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2010 Door goed en logisch na te denken. SAMP wiki daar moet ik effe kijken om te beginnen maar je ziet wel alle command zoals rijtje S SetPlayerTeam SetPlayerPos enz. maar als je daarop klikt doet i et niet dus moet effe wachten! en daarom vroeg ik zouden jullie het begin stuk weten. Reageren
D-V-D-K Geplaatst: 4 juli 2010 Rapport Geplaatst: 4 juli 2010 Iemand had hier pas een 'beginners-tutorial' geplaatst voor Pawno, even zoeken en je vind het Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.