GtaIVGamer95 Geplaatst: 3 juli 2010 Rapport Geplaatst: 3 juli 2010 Hallo, Ik heb zojuist GTA: Episodes from liberty city gekocht, En daar ga ik TBOGT Mee spelen. Nu heb ik dus door dat je GTA IV Kan modden via SparkIV, Dus ik dat downloaden. Toen vroeg hij om het bestand GTAIV.exe, Maarja dat heb ik niet omdat ik EPFL Heb. Is er een manier dat ik mijn spel toch kan modden, Zoja via welk programma is dat? Alvast bedankt. Reageren
LSDesign Geplaatst: 3 juli 2010 Rapport Geplaatst: 3 juli 2010 Dit hoort in de 'Modding Hulp' fora. Je hebt wel EFLC patch 1.0.1.0 (Hierzo) nodig om deze versie van SparkIV (Hierzo) te kunnen gebruiken. Reageren
GtaIVGamer95 Geplaatst: 3 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juli 2010 (bewerkt) Is er niet gewoon een programma zoals SparkIV Maar dan voor EFLC..? Bedankt. Bewerkt: 3 juli 2010 door GtaIVGamer95 Reageren
.Senne Geplaatst: 3 juli 2010 Rapport Geplaatst: 3 juli 2010 http://www.gtavision.com/index.php?section=downloads&site=download&id=2874 Dat zou de versie moeten zijn voor EFLC. Reageren
GtaIVGamer95 Geplaatst: 3 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juli 2010 Deze geeft een error aan, Hij zegt dat het niet de correcte versie is ofzo.. Reageren
GtaIVGamer95 Geplaatst: 4 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2010 (bewerkt) Elke keer als ik dus gemod heb, Dan open ik EFLC Om te spelen en dan krijg ik een error met Rapport verzenden of niet verzenden. Nog oplossingen? Ook staan niet alle car names er tussen... bij SparkIV. Bewerkt: 4 juli 2010 door GtaIVGamer95 Reageren
LSDesign Geplaatst: 4 juli 2010 Rapport Geplaatst: 4 juli 2010 (bewerkt) Is er niet gewoon een programma zoals SparkIV Maar dan voor EFLC..?Bedankt. Ik had je de link voor de EFLC versie gegeven hoor! Je opent waarschijnlijk de vehicles.img onder de TBoGT sectie, maar je moet de vehicles.img onder de EFLC sectie openen. Bewerkt: 4 juli 2010 door LSDesign Reageren
GtaIVGamer95 Geplaatst: 4 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2010 (bewerkt) Is er niet gewoon een programma zoals SparkIV Maar dan voor EFLC..?Bedankt. Ik had je de link voor de EFLC versie gegeven hoor! Je opent waarschijnlijk de vehicles.img onder de TBoGT sectie, maar je moet de vehicles.img onder de EFLC sectie openen. Bedankt Bewerkt: 4 juli 2010 door GtaIVGamer95 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.