gamermax Geplaatst: 4 juli 2010 Rapport Geplaatst: 4 juli 2010 Dit is dus voor een gate die open en dicht gaat de cordinaten? ik weet dat er nog een command bij moet Poort=CreateObject(2933,1544.7635498047, -1627.0300292969, 14.348427772522, 0, 0, 270 CreateObject(1544.7635498047, -1627.0300292969, 10.848427772522, 0, 0, 270 Reageren
Freaksken Geplaatst: 4 juli 2010 Rapport Geplaatst: 4 juli 2010 Dit is dus voor een gate die open en dicht gaat de cordinaten? ik weet dat er nog een command bij moet Poort=CreateObject(2933,1544.7635498047, -1627.0300292969, 14.348427772522, 0, 0, 270 CreateObject(1544.7635498047, -1627.0300292969, 10.848427772522, 0, 0, 270 Ik heb even gekeken zoals je vroeg ==> en hoe kunnen wij nu weten of die coördinaten/script goed zijn als je niet wat meer info geeft. Graag een beetje meer code aub, anders kunne we je niet helpen. Reageren
Wanted Geplaatst: 5 juli 2010 Rapport Geplaatst: 5 juli 2010 Nee, dat klopt niet, je mist ); aan het eind van de beide regels. Reageren
CAR Geplaatst: 5 juli 2010 Rapport Geplaatst: 5 juli 2010 OnGameModeInit Poort=CreateObject(2933,1544.7635498047, -1627.0300292969, 14.348427772522, 0, 0, 270); OnPlayerUpdate if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 10, 1544.7635498047, -1627.0300292969, 14.348427772522)) { MoveObject(Poort,1544.7635498047, -1627.0300292969, 10.848427772522); } Zou moeten werken als je in een Range van 10 bent, dan gaat die open. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.