Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Dit is dus voor een gate die open en dicht gaat de cordinaten? ik weet dat er nog een command bij moet

Poort=CreateObject(2933,1544.7635498047, -1627.0300292969, 14.348427772522, 0, 0, 270
CreateObject(1544.7635498047, -1627.0300292969, 10.848427772522, 0, 0, 270

Geplaatst:

Dit is dus voor een gate die open en dicht gaat de cordinaten? ik weet dat er nog een command bij moet

Poort=CreateObject(2933,1544.7635498047, -1627.0300292969, 14.348427772522, 0, 0, 270
CreateObject(1544.7635498047, -1627.0300292969, 10.848427772522, 0, 0, 270

Ik heb even gekeken zoals je vroeg ==> :engel:

en hoe kunnen wij nu weten of die coördinaten/script goed zijn als je niet wat meer info geeft. Graag een beetje meer code aub, anders kunne we je niet helpen.

Geplaatst:

OnGameModeInit

Poort=CreateObject(2933,1544.7635498047, -1627.0300292969, 14.348427772522, 0, 0, 270);

OnPlayerUpdate

if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 10, 1544.7635498047, -1627.0300292969, 14.348427772522))
{
  MoveObject(Poort,1544.7635498047, -1627.0300292969, 10.848427772522);
}

Zou moeten werken als je in een Range van 10 bent, dan gaat die open.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...