Jump to content

[nieuwe computer] €500 - €600


Grand Theft Auto TOM

Recommended Posts

Ik heb zelf ook een Acer desktop, en haar desktops doen het vaak ook wel goed. Ik had die klantenservice over m'n pc alleen door mijn domme fouten nodig. Ik heb daarom ook geen klachten over de desktops. Alleen zijn haar laptop's vaak van slechte kwaliteit.

@Tom, die belangrijke bestanden kan je ook gewoon op een externe harde schijf of zelfs USB stick zetten, en dan later weer overzetten naar de net geformatteerde laptop.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zelf ook een Acer desktop, en haar desktops doen het vaak ook wel goed. Ik had die klantenservice over m'n pc alleen door mijn domme fouten nodig. Ik heb daarom ook geen klachten over de desktops. Alleen zijn haar laptop's vaak van slechte kwaliteit.

@Tom, die belangrijke bestanden kan je ook gewoon op een externe harde schijf of zelfs USB stick zetten, en dan later weer overzetten naar de net geformatteerde laptop.

Da's waar, ja. Maar als ik mijn PC formatteer, wordt dan ook echt álles verwijderd? :7 Dus ook de bestanden die er normaliter al op staan?

Overigens begint mijn laptop er lelijk uit te zien... :7 Er zitten al krassen op enzo. En ik wil echt een Windows 7 besturingssysteem, want ik wil wel een beetje meegaan met de tijd... :puh:

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Over dat super traag. Formatteer je laptop eens en installeer Windows e.d. weer opnieuw. Dan heb je weer een snelle laptop en hoef je helemaal geen nieuwe te kopen. ^_^

Maar dan raken al mijn bestanden kwijt... :7 Terwijl ik die nog nodig heb. :puh: Dat kan ik zo niet doen. :t

Ooit van back-up'en naar een externe harde schijf gehoord? :7

Link to comment
Delen op andere websites

Bij een formattering en herinstallatie wordt inderdaad alles verwijdert wat er op staat, en worden er alleen de Windows bestanden op terug gezet. Windows Word, je drivers, MSN etc. moet je dan zelf weer installeren.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij een formattering en herinstallatie wordt inderdaad alles verwijdert wat er op staat, en worden er alleen de Windows bestanden op terug gezet. Windows Word, je drivers, MSN etc. moet je dan zelf weer installeren.

Dit is dan ook precies de reden waarom ik ALTIJD minimaal 2 partities op eens PC gooi: 1 apart voor windows en drivers (Die moeten sowieso opnieuw geïnstalleerd worden) en al het andere zet ik op een andere partitie, georderd in de mappen afbeeldingen, Video's, foto's, Downloads, Programma's, Games en overig.

Als je dan een keer windows opnieuw moet installeren kijk je de C-Partitie (waar windows op staat) nog even na op foto's en andere belangrijke dingen die verdwaald zijn, en kun je met een gerust hart op die partitie herinstalleren, zonder dataverlies. Als ik een Dualboot maak (Heb er 1 met XP/W7) dan maak ik er een extra partitie bij aan, als ik die nog niet heb, en gooi ik daar het extra besturingssysteem op. Meestal doe ik zo'n 35 GB per partitie voor een besturingssysteem (Ik hoef niet zuinig aan te doen, heb een externe van 1 TB :engel: *Doet stoer*)...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...