Velaro Geplaatst: 26 september 2005 Rapport Geplaatst: 26 september 2005 Dat is waar Fireman,TopCat je geraakt er alleen met GTA SA Place Manager,zonder dat kun je het vergeten Reageren
gamerrr Geplaatst: 26 september 2005 Rapport Geplaatst: 26 september 2005 Maar wil iemand ff op mijn eerdere vraag antwoorden? Reageren
Gunslinger Geplaatst: 26 september 2005 Rapport Geplaatst: 26 september 2005 Je kan heeeeeeel erg makkelijk in LC komen door SA Place Manager te downloaden en te teleporteren naar deze coordinaten:Je gaat eerts de Ganton Gym in dan teleporteer je naar: x=1412,64 y=1,78751 z= 1000,924 dan ga je de pijl in en kom je in een warehouse dan teleporteer je naar: x=-819,475 y=504,4395 z=1359,436 dan ben je in het vaste stuk van LC @ gamerrr, weet je zeker dat je de post van fireman goed hebt gelezen? Je moet namelijk 2 keer transporteren. Als je metteen de co's voor LC gebruikt, werkt het niet (en kom je idd in het water). Reageren
gamerrr Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Geplaatst: 27 september 2005 Ja volgens mij klopt het wat is heb gedaan ik heb 2 keer geteleporteerd! ik probeer het nog wel een keer... als het niet lukt dan zeg ik het even! Reageren
Achille Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Geplaatst: 27 september 2005 Heeft iemand screens? En bij die missie van Mark's Bistro's sneeuwt het sneeuwt het daar nu ook? Reageren
Goudvis Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Geplaatst: 27 september 2005 (bewerkt) LC zit toch 2x in SA ? een keer in de interior world hoog in de lucht, en in de underwold, op normaly hoogte terwijl de rest van de wereld onzichtbaar is (alleen kozijnen zijn zichtbaar + sommige specials zoals sf safehouse) Heb ik dit goed? Is het dat ook zo dat je naar bijde varianten heen kunt teleporteren, en dat 1tje uitgestorven is en 1tje niet? Die versie hoog in de lucht kon ik vinden met mapviewer 0.5, die andere niet.... (@Fireman, ik hoop dat ik de termen goed heb, tnx voor je uitleg in dat andere topic!) Bewerkt: 27 september 2005 door Goudvis Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 (bewerkt) Ik doe wat Fireman zegt. Nu ben ik bij The Warehouse. Nu voer ik DEZE coordiaten in. x=-819,475 y=504,4395 z=1359,436 En ik druk op teleport. Maar tot mijn verbazing, ben ik niet in liberty city, maar in een groot stuk lucht. Weet iemand wat ik moet doen? Bedankt voor de hulp. AppleMac Oh, ja. Kun je Liberty City ook zien met een Mapviewer? Bewerkt: 13 augustus 2006 door Apple-Mac Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 Dat is waar Fireman,TopCat je geraakt er alleen met GTA SA Place Manager,zonder dat kun je het vergeten Ik dacht het niet, Place Manager is niet nodig om er te komen. Je kan gewoon de Ganton Gym ingaan, iedereen afschieten, een Jetpack spawnen en het Hidden Interior Universe invliegen via de opening in het plafond. Dan vlieg je naar de Warehouse Marker en gaat erin, en dan hoef je alleen nog maar naar boven te vliegen en Liberty City op te zoeken Reageren
Dikbuik Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 Dat is waar Fireman,TopCat je geraakt er alleen met GTA SA Place Manager,zonder dat kun je het vergeten Ik dacht het niet, Place Manager is niet nodig om er te komen. Je kan gewoon de Ganton Gym ingaan, iedereen afschieten, een Jetpack spawnen en het Hidden Interior Universe invliegen via de opening in het plafond. Dan vlieg je naar de Warehouse Marker en gaat erin, en dan hoef je alleen nog maar naar boven te vliegen en Liberty City op te zoeken Dat is toch alleen op de ps2? ik dacht dat het op de pc alleen via de GTA SA Place Manager kon Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 Ik heb hem op de PC en ik kan gewoon door dat plafond heen vliegen. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 Ja, soms lukt het niet, maar dan ligt het eigenlijk aan jou. Je doet dan namenlijk wat fout. Je moet je eerst naar een Hidden Interiors teleporteren en daarna via dat naar Liberty City. Dat kun je heel makkelijjk doen. Op WikiGTA staat het aangegeven maar ook in dit topic (daar raad ik je aan om te kijken). Dan scroll je even naar beneden en dan doe je dit: Liberty City HemelToegang: Teleporteer eerst naar het Warehuis 2. Warehuis 2 X: 1416,711 Y: 2,114117 Z: 1000,926 Liberty City Opmerking: Je kan maar op een vrij klein gedeelte staan. Hier is een plaatje van waar je kan lopen (Gele gedeelte) Screenshots: Klik X: -783,2614 Y: 503,1347 Z: 1381,6000 Liberty City Airport Opmerking: Je kan op sommige zwarte plekken lopen Screenshots: Klik X: -1863,15 Y: -21,6598 Z: 1060,15 Reageren
GTA-oholic Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 (bewerkt) ja het is er heel rustig maar er rijden wel vette wagens Bewerkt: 13 augustus 2006 door Dizzee Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.