Stephan14 Geplaatst: 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2010 Hallo beste mensen Ik heb een legale game van gta IV maar bij de missie payback kom ik niet verder hij blijft vastzitten in loading en nogmaals ik heb geen illigale game van gta IV maar een legale game Ik zweer het jullie please kunnen jullie me helpen ik baal namelijk als een stekker want ik kan nu niet verder met game door die foutmelding WIE KAN ME HELPEN ??? PLEASE Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GwnHugo Geplaatst: 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2010 Als je je instellingen op low zet voor je de missie doet en daarna ze weer normaal zet, doet hij het als het goed is wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Casss Geplaatst: 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2010 Post je systeem speceficaties ook maar eventjes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.