NickOwnage Geplaatst: 4 juli 2010 Rapport Geplaatst: 4 juli 2010 Ik heb hier nog geen topic in gezien waar ik vragen over dit spel kon stellen. Ik heb namelijk een vraag. Is dit spel ook voor de Xbox360. Kan het namelijk nergens vinden. Bedankt Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 4 juli 2010 Rapport Geplaatst: 4 juli 2010 Nee. Het is uitgegeven door Sony, de maker van de PlayStation en die staat niet toe dat het naar andere consoles of pc komt, helaas. Reageren
mikej2 Geplaatst: 4 juli 2010 Rapport Geplaatst: 4 juli 2010 Nee het spel is Playstation Only. Dus je moet een ps3 kopen als je het spel wil spelen. Grtz Mike Reageren
NickOwnage Geplaatst: 4 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2010 Nee. Het is uitgegeven door Sony, de maker van de PlayStation en die staat niet toe dat het naar andere consoles of pc komt, helaas. Aah, balen. Leek me wel een cool spel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.