Sjorszzz Geplaatst: 4 juli 2010 Rapport Geplaatst: 4 juli 2010 Ik wordt er echt helemaal GEK van! Sinds ik de game heb uitgespeeld loopt hij steeds vaker vast Het is zo erg als hij vast loopt dat ik helemaal niks meer kan behalve de voeding van de ps3 eruit halen En een half uur later looptie weer vast hoor Ik blijf aan de gang met dat ding. Ligt het aan de game of het systeem? Is dit een bekend probleem? Is er iets aan de doen? p.s Mijn ps3 is helemaal geupdate Reageren
gta master 1 Geplaatst: 4 juli 2010 Rapport Geplaatst: 4 juli 2010 (bewerkt) Ik wordt er echt helemaal GEK van! Sinds ik de game heb uitgespeeld loopt hij steeds vaker vast Het is zo erg als hij vast loopt dat ik helemaal niks meer kan behalve de voeding van de ps3 eruit halen En een half uur later looptie weer vast hoor Ik blijf aan de gang met dat ding. Ligt het aan de game of het systeem? Is dit een bekend probleem? Is er iets aan de doen? p.s Mijn ps3 is helemaal geupdate Opzich zou dat niet meer moeten voorkomen. In het begin had je dat nog wel eens bij de eerste modellen van de PS3. Later is dat verholpen met een patch. Welke versie PS3 heb je? Kan de lucht van de PS3 goed weg? Staat de PS3 op een warme plaats (Zoals in de zon)? Heb je al contact opgenomen met de klantenservice van Sony? GTA Master, Bewerkt: 4 juli 2010 door gta master 1 Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 5 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juli 2010 Ik heb de 40 gig versie oud model (groot) De lucht kan wel goed weg. Wel is hij wat aan de warme kant. (Het is ook nogal warm weer de laatste tijd) maar dat ligt niet aan de plek waar hij staat. Toen ik hem op andere plekken had staan liep hij ook al regelmatig vast. Bij andere games looptie helemaal nooit vast. Nee nog geen contact opgenomen met de klantenservice. (Ben ook heel slecht in engels verwoorden ) Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 5 juli 2010 Rapport Geplaatst: 5 juli 2010 Je zou dezelfde vraag ook nog kunnen stellen op het Officiële PS3 forum, misschien kunnen zij je beter helpen. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 5 juli 2010 Rapport Geplaatst: 5 juli 2010 Waarom gebeurt dit alleen bij PS3? :o Ik zat laatst nog in Free Record Shop , kwam er een gast met zn game op PS3 (RDR) klagen dat ie steeds blokeert , tot zover ik heb gelezen is er nog niemand op 360 die dit heeft ?:o Reageren
Visser23 Geplaatst: 5 juli 2010 Rapport Geplaatst: 5 juli 2010 Klantenservice bellen. Is gewoon Nederlands (al krijg ik er meestal Belgen aan de lijn). Nummer: 0495 574 817. Klik. Hele goede service, heb al vaker met hen gebeld. Reageren
gta master 1 Geplaatst: 5 juli 2010 Rapport Geplaatst: 5 juli 2010 Waarom gebeurt dit alleen bij PS3? :o Ik zat laatst nog in Free Record Shop , kwam er een gast met zn game op PS3 (RDR) klagen dat ie steeds blokeert , tot zover ik heb gelezen is er nog niemand op 360 die dit heeft ?:o Omdat jij een fanboy bent? Omdat je even wilt zeggen hoe goed jij de Xbox wel niet vindt? -------------------- Zoals Visser23 al zei: Bel de klantenservice eens ik heb er ook een keer heengebeld omdat een (Blu-ray) film niet in 1080P wou afspelen maar wel in 720P. Ik had 0 seconden wachttijd tot mijn grote verbazing. Ze het er over hebbben en mij nde volgende dag weer bellen, nooit gebeurd.. Maar wel een goede service . Ik denk dat ze me toen vergeten zijn ofzo... Ik ga er niet om liggen huilen en 720P is al mooi genoeg . Reageren
TekaLoca Geplaatst: 6 juli 2010 Rapport Geplaatst: 6 juli 2010 (bewerkt) Waarom gebeurt dit alleen bij PS3? :o Ik zat laatst nog in Free Record Shop , kwam er een gast met zn game op PS3 (RDR) klagen dat ie steeds blokeert , tot zover ik heb gelezen is er nog niemand op 360 die dit heeft ?:o Omdat jij een fanboy bent? Omdat je even wilt zeggen hoe goed jij de Xbox wel niet vindt? -------------------- Zoals Visser23 al zei: Bel de klantenservice eens ik heb er ook een keer heengebeld omdat een (Blu-ray) film niet in 1080P wou afspelen maar wel in 720P. Ik had 0 seconden wachttijd tot mijn grote verbazing. Ze het er over hebbben en mij nde volgende dag weer bellen, nooit gebeurd.. Maar wel een goede service . Ik denk dat ze me toen vergeten zijn ofzo... Ik ga er niet om liggen huilen en 720P is al mooi genoeg . Dude , kben geen fanboy Ik zeg gewoon dat ik tot nu toe nog niemand ken met Xbox360 die deze problemen heeft gehad Bewerkt: 6 juli 2010 door GrandTheftAuto-Jooriie Reageren
jordycorba Geplaatst: 6 juli 2010 Rapport Geplaatst: 6 juli 2010 ps3 heeft slecht onderhouden netwerk:D vin je het gek alst gratis is? NEE helaasa moeten we gaan betalen klantenservice werktte bij mij top >>> Door Kai-ShockWave: Het blijft gratis. Je kan zelf kiezen of je ervoor betaald. <<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.