Michael_Scofield94941 Geplaatst: 4 juli 2010 Rapport Geplaatst: 4 juli 2010 (bewerkt) Hey, Ik ben sinds kort GTA San Andreas beginnen te spelen en ik zit nu bij de missie Freefall ( http://nl.wikigta.org/wiki/Freefall ) vast, Ik kan namelijk helemaal niet vliegen, om de Flight School te overleven heb ik de Savegame Editor gedownload, zodat ik alles op 100 % kon zetten van de Flight School missies. Maar ik geraak niet voorbij deze missie. Missie(s): Freefall Cheaten:Mag eventueel wel Versie: 1.00 ( Gedowngrade van 2.00, het bestandje script.img is echter nog steeds 562 kb, maar ik heb hem gedowngrade Mods installeren werkt ook ) Overig:Ik zou het liefst al mijn instellingen behouden, zoals kleding die aangekocht werd en CJ's spieren enz... Het liefst zou ik gewoon willen dat iemand mijn savegame download en installeert, de missie doet en saved en daarna de savegame terug upload. Savegame = http://www.megaupload.com/?d=YVWZV0CP Ik wist niet zeker wat ik moest doen : in mijn andere savegame aanvraag topic een nieuw bericht posten of een nieuw topic aanmaken, dus ik dacht maar aan een nieuw topic. M.v.g Bewerkt: 4 juli 2010 door Prison_Break_MiSa
Basssss Geplaatst: 4 juli 2010 Rapport Geplaatst: 4 juli 2010 Zal ik eens een poging doen, heb toch niks te doen nu.
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 4 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2010 Zal ik eens een poging doen, heb toch niks te doen nu. Ok, bedankt
Basssss Geplaatst: 4 juli 2010 Rapport Geplaatst: 4 juli 2010 (bewerkt) Mission Passed! + $15.000. + Respect. + Je hebt een telefoontje van C.R.A.S.H. gekregen om naar Las Brujas te komen. Bij een savegame aanvraag word altijd alles behouden hoor, dus je hoeft je geen zorgen te maken over je kleding. Er kunnen wel wat kogels missen door het vuurgevecht, maar dat is alles. Daarnaast is een 2.00 versie die gedowngrade is nog steeds 2.00. Ik heb geen cheats gebruikt. Edit: Ik heb hem wel even naar nummer 4 veranderd omdat 2 bij mij al bezet was, maar ik hoop dat dit niets uitmaakt en je kunt hem zo weer terug veranderen. GTASAsf4.b Bewerkt: 4 juli 2010 door Basssss
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 4 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2010 (bewerkt) Mission Passed! + $15.000. + Respect. + Je hebt een telefoontje van C.R.A.S.H. gekregen om naar Las Brujas te komen. Bij een savegame aanvraag word altijd alles behouden hoor, dus je hoeft je geen zorgen te maken over je kleding. Er kunnen wel wat kogels missen door het vuurgevecht, maar dat is alles. Daarnaast is een 2.00 versie die gedowngrade is nog steeds 2.00. Ik heb geen cheats gebruikt. Edit: Ik heb hem wel even naar nummer 4 veranderd omdat 2 bij mij al bezet was, maar ik hoop dat dit niets uitmaakt en je kunt hem zo weer terug veranderen. Heel erg bedankt, maar hoe is het mogelijk dat ik v2.00 toch kan modden ? Basssss EDIT : Tuurlijk maakt dat niets uit Bewerkt: 4 juli 2010 door Prison_Break_MiSa
Basssss Geplaatst: 4 juli 2010 Rapport Geplaatst: 4 juli 2010 Omdat je hem gedowngrade is. Dus je spel is eigelijk gewoon de 2.00 gedowngrade versie.
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 4 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2010 Omdat je hem gedowngrade is. Dus je spel is eigelijk gewoon de 2.00 gedowngrade versie. Aha ok, ik zit nu vast bij de missie "Saint Marks Bistro, hij mislukt altijd op het einde tijdens de landing, kan jij hem misschien even doen ? Savegame = http://www.megaupload.com/?d=5T2W0NPE
Basssss Geplaatst: 4 juli 2010 Rapport Geplaatst: 4 juli 2010 Saint Marks Bistro is een vette missie, die doe ik wel even.
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 4 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2010 Saint Marks Bistro is een vette missie, die doe ik wel even. Bedankt
Basssss Geplaatst: 4 juli 2010 Rapport Geplaatst: 4 juli 2010 Mission Passed! + $20.000. + Respect. + Je kunt nu shoppen bij Didier Sachs. + Je hebt een telefoontje van Salvatore gekregen om je te bedanken voor wat je in LC hebt gedaan. + Sweet heeft gebeld vanuit de gevangenis om zijn omstandigheden daar te vertellen en dat hij de hoop opgegeven heeft dat hij er ooit weer uit komt. Veel plezier verder. GTASAsf4.b
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 4 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2010 Mission Passed! + $20.000. + Respect. + Je kunt nu shoppen bij Didier Sachs. + Je hebt een telefoontje van Salvatore gekregen om je te bedanken voor wat je in LC hebt gedaan. + Sweet heeft gebeld vanuit de gevangenis om zijn omstandigheden daar te vertellen en dat hij de hoop opgegeven heeft dat hij er ooit weer uit komt. Veel plezier verder. Bedankt
Recommended Posts