Jump to content

GTA IV kopen, welke?


debeste95

Recommended Posts

hallo mensen!

ik heb het eindelijk voor elkaar gekregen me pc te latenw erken zonder dat ie uitvalt :tu: (paar maanden geleden hier aangemeld om daar een topic over te maken, nog bedankt degenen die me hadden geholpen _O_ ) maar nu wil ik hem dus echt kopen (jaaaa, lekker op tijd he :7 ) maarja, ik wil dus ook graag trainers enzo gebruiken. en modden enzo. maar ik had hem eigenlijk een beetje onlegaal gekregen, alleen om te testen of hij nou werkte (wat hij toen dus niet deed) maar op die versie werkten ook geen trainers :N nu wil ik dus weten, is er een bepaalde patch of versie ofso die ik meot werken, want dacht dat ze bij elke nieuwe patch sommige trainers hadden tegengehouden ofso? :{

maarja, weet dus iemand of ik een bepaalde versie moet hebben of een bepaalde patch, of dat ik hem gewoon zo in de winkel koop en er later ooit een trainertje in kan gooien?

alvast bedankt :) debeste95

edit

en ik had wat gehoord over die 2 uitbreidingen, maar dat je die in 1 keer kan kopen. kan dat op de pc? en heb je dan gewoon de normale gta+ die 2 uitbreidingen ofso? ik heb dat nooit gesnapt :N

Bewerkt: door debeste95
Link to comment
Delen op andere websites

Je zegt nu zelf al dat je hem nu illegaal hebt.

Wij helpen daar niet mee. Je kan gewoon beter Iv kopen. Je weet dat hij het al doet. En dan nogmaals vragen welke trainers het doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Je zegt nu zelf al dat je hem nu illegaal hebt.

Wij helpen daar niet mee. Je kan gewoon beter Iv kopen. Je weet dat hij het al doet. En dan nogmaals vragen welke trainers het doen.

nee, ik heb hem al niet meer, heb hem ook nooit echt gespeeld. maar aangezien ik problemen had met vreemde uitsteeksels wou ik niet mijn geld besteden aan iets dat het niet doet. en het gaat me nu vooral nog over de vraag over de Episodes from Liberty City. kan ik die gewoon kopen>? hoe duur is dat, en wat krijg je dan? alleen tlad en tbogt? of ook IV erbij? daar zou ik nu graag een antwoord op willen :)

Bewerkt: door debeste95
Link to comment
Delen op andere websites

trouwens, die 'vreemde uitsteeksels' hebben niks met gta4 te maken, maar dat zijn artifacts, die komen voor als je gpu te warm word, heeft niks met gta4 te maken.

nee, klopt. daar zijn we dus achter gekomen en dat is verholpen ^_^ we wisten wel dat het aan me pc lag, maar dus niet wat. en ik heb hem toen dus nog niet gekocht omdat ik wist dat ie toch niet werkte.

maar als ik dus de episodes koop, moet ik gta Iv er los bij kopen? want werken die 2 wel zonder gta Iv zelf? :?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...