PuffDawg Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 de gta mods die hier te downloaden zijn, kun je die ook gebruiken voor de ps2 of niet?(t'zou jammer zijn van niet) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 Nee alleen voor de pc. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PuffDawg Geplaatst: 23 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 das toch wel jammer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 De Hot Coffee mod is onderandere op de PS2 te spelen. Hierbij heb je wel ARMAX nodig als ik me niet vergis. ER zullen vast nog wel meer mods zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Chi Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 Of komen. Relax, het spel is pas net uit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eggie123 Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 voor de ps2 niet... en daar gaat het nu over Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PuffDawg Geplaatst: 25 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 De Hot Coffee mod is onderandere op de PS2 te spelen. Hierbij heb je wel ARMAX nodig als ik me niet vergis. wat is ARMAX (sorry als het een domme vraag is ben maar een n00b) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timos Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 Klik voor ARMAX info. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crappy-Apple Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 er is ook een 100% save games voor ps2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Synchro Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 (bewerkt) er is ook een 100% save games voor ps2 PS2 kan dat? Op de PC is dat wel.... Maar PS2 weet ik niet.Mss met de ARMAX. Bewerkt: 25 juni 2005 door GoKu Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 er is ook een 100% save games voor ps2 PS2 kan dat? Op de PC is dat wel.... Maar PS2 weet ik niet.Mss met de ARMAX. Hier kan je die savegame voor de PS2 downloaden. Je hebt wel Armax nodig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.