sevo Geplaatst: 4 juli 2010 Rapport Geplaatst: 4 juli 2010 Hey allemaal, daar ben ik weer Mijn neefje wil het uitbreidingpakket van GTA 4 aanschaffen (via download), heb je daar een DVD van GTA 4 voor nodig of moet het ook nog geïnstalleerd staan? want zoveel ruimte heeft hij niet meer. Reageren
Sprunk Geplaatst: 4 juli 2010 Rapport Geplaatst: 4 juli 2010 (bewerkt) Wij bieden geen hulp bij illegaal verkregen/gedownloade kopieën van GTA IV. Maar toch een kort antwoord: Nee. EFLC is een stand-alone pakket. Bewerkt: 4 juli 2010 door Sprunk Reageren
sevo Geplaatst: 4 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2010 (bewerkt) Games for Windows Live? Overigens wel wat beter kijken hè , dus met nadruk op aanschaffen. Bewerkt: 4 juli 2010 door sevo Reageren
wesley123 Geplaatst: 4 juli 2010 Rapport Geplaatst: 4 juli 2010 voor de downloadbare versies van de DLC heb je gta4 wel nodig, de versie die je in de winkel kunt kopen zijn stand alone en daarbij is gta4 zelf neiyt nodig Reageren
Sprunk Geplaatst: 4 juli 2010 Rapport Geplaatst: 4 juli 2010 Games for Windows Live? Overigens wel wat beter kijken hè , dus met nadruk op aanschaffen. Mijn excuus, ik was even vergeten dat er ook een legaal exemplaar gedownload kan worden via Games for Windows LIVE. Nogmaals, excuses! Reageren
sevo Geplaatst: 4 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2010 Geeft niet hoor , maar moet je daarvoor GTA installeren of kun je gewoon GTA DVD erin douwen? Reageren
wesley123 Geplaatst: 4 juli 2010 Rapport Geplaatst: 4 juli 2010 het is in tegnstelling tot de cd versie ervan een uitbreidingspakket, je gta4 moet dus geinstalleert zijn. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.