gta-pilot Geplaatst: 4 juli 2010 Rapport Geplaatst: 4 juli 2010 Hallo, Ik wil graag een gaming laptop kopen mijn budget is ong 1000 euro en ik heb een paar eisen: Moet een DVI aansluiting hebben Min 4GM mem Liefst een 5.1 surround aansluiting. een widescreen scherm. Accuduur min 2u. Reageren
Hayte Geplaatst: 4 juli 2010 Rapport Geplaatst: 4 juli 2010 Heb nog nooit gehoord van een 5.1 aansluiting op een laptop. Waarom persé een laptop en geen desktop? Daar vind je namelijk vaak zelf 7.1 erop, en krijg je betere hardware voor je prijs. Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 4 juli 2010 Rapport Geplaatst: 4 juli 2010 Heb nog nooit gehoord van een 5.1 aansluiting op een laptop. Waarom persé een laptop en geen desktop? Daar vind je namelijk vaak zelf 7.1 erop, en krijg je betere hardware voor je prijs. Een gaming laptop? Geldverspilling. Reageren
gta-pilot Geplaatst: 4 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2010 ik reis veel en ik heb een laptop nodig voor school dus ik wil er goed op kunnen gamen. Ik heb al een desktop maar die gebruik ik haast niet vanwege het reizen. vandaar wil ik een gaming laptop Reageren
Hayte Geplaatst: 4 juli 2010 Rapport Geplaatst: 4 juli 2010 (bewerkt) Als je een persoon bent die vaak mobiel is, maar ook vaak op een "gaming positie" kan zitten om te gamen, dan lijkt het mij wel handig. Daarmee wil ik zeggen; Persoon A is een LAN Gamer en gamet vaak van locatie tot locatie, en wilt een krachtige laptop hebben waarmee hij toch mobiel mee kan zijn zal veel baat aan een gaming laptop hebben. Persoon B, aan de andere kant, welke alleen graag lui op de bank ligt o.i.d. heeft weinig baat aan een gaming laptop en heeft meer aan een klein nettopje. Het verschilt dus van situatie tot situatie. Edit; kijk daar, nog een reden om een gaming laptop te nemen. Ik edit mijn post nogmaals na wat gezoek op het internet. Bewerkt: 4 juli 2010 door Hayte Reageren
gta master 1 Geplaatst: 4 juli 2010 Rapport Geplaatst: 4 juli 2010 Als je wil mobiel wil gamen. Daar is al een tijdje een goedkopere oplossing voor. Zoiets heet handhelds. Reageren
Hayte Geplaatst: 4 juli 2010 Rapport Geplaatst: 4 juli 2010 (bewerkt) Maar hij reist veel en heeft hem ook voor school nodig Edit; hoe groot moet het scherm ongeveer zijn? Bewerkt: 4 juli 2010 door Hayte Reageren
gta-pilot Geplaatst: 4 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2010 Maar hij reist veel en heeft hem ook voor school nodig Edit; hoe groot moet het scherm ongeveer zijn? maakt niet zo veel uit 17inc ofzo, niet zon mini scherm. Reageren
mikej2 Geplaatst: 4 juli 2010 Rapport Geplaatst: 4 juli 2010 Deze lijkt me wel wat voor jou. Alleen ik kan er niet bij vinden of die 5.1 geluid heeft. Reageren
Kryziek Geplaatst: 5 juli 2010 Rapport Geplaatst: 5 juli 2010 Ik denk dat hij deze bedoeld: http://tweakers.net/pricewatch/258573/medion-akoya-x7811.html#tab:info Welke ik bij tweakers gevonden heb. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 5 juli 2010 Rapport Geplaatst: 5 juli 2010 (bewerkt) Ik heb al vaker klachten gehoord over de behuizing van Medion laptops, als je veel reist is een slechte behuizing echt wel het laatste wat je wilt hebben.De beste gaming laptop die ik vind voor die prijs is deze: http://www.laptopshop.nl/product/99804/asus-g51jx-sx251v.html Bewerkt: 5 juli 2010 door MegaPilot Reageren
gta-pilot Geplaatst: 5 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juli 2010 Ik wil graar een laptop met een DVI aansluiting. daarmee kan ik hem op mijn TV aansluiten (nee heeft geen HDMI) Reageren
Hayte Geplaatst: 5 juli 2010 Rapport Geplaatst: 5 juli 2010 (bewerkt) Er bestaan ook converters waarmee je van HDMI naar DVI kan gaan, welke je als het goed is gewoon bij je lokale pc-boer kan kopen. Dat is dus geen probleem. Deze, bijvoorbeeld. Bewerkt: 5 juli 2010 door Hayte Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.