Jump to content

Gaming Laptop

Recommended Posts

Geplaatst:

Er bestaan ook converters waarmee je van HDMI naar DVI kan gaan, welke je als het goed is gewoon bij je lokale pc-boer kan kopen. Dat is dus geen probleem.

Deze, bijvoorbeeld.

Zo heeft mijn scherm beide aansluitingen, maar ik had nog een HDMI>DVI kabel liggen en heb dus daarmee maar mijn PS3 aangesloten. Scheelt weer 1 of 2 tientjes :D . En ik kan je vertellen dat het beeld prima is ;) .

Geplaatst:

Er zal inderdaad geen verschil van beeld voortkomen. Alleen bij HDMI zal je bij reguliere DVI wel het geluid kwijt raken.

Geplaatst:

Er zal inderdaad geen verschil van beeld voortkomen. Alleen bij HDMI zal je bij reguliere DVI wel het geluid kwijt raken.

Dat is inderdaad het enige wat ik niet over mijn ingebouwde boxen krijg. Als je dat wel wil: Ik heb het gewoon op de stereo aangesloten. het ligt er een beetje aan wat voor stereo jij hebt en dus wat voor aansluitingen er op zitten. En over dat 5.1 van de laptop zelf: Er zijn genoeg interne laptop geluidskaarten en externe geluidskaarten die ook bijv. de optische geluidsaansluiting hebben en dus 5.1 ondersteunen. Dus je hoeft niet specifiek te zoeken naar een laptop die 5.1 aansluitingen heeft.

Geplaatst:

Ik ben naar een lokale PC winkel gegaan (hoewel niet zo heel lokaal maar toch) en dat was ook een dealer van XXODD spul. En daar heb ik ook een mooie laptop gezien met de volgende specs:

# Intel Core i5 540M (2,53GHz/3,06GHz, 3MB, geïntegreerde HD graphics)

# 4GB DDR3 geheugen (2x 2GB)

# 500GB SATA harde schijf 7200RPM (16Mb cache)

# nVidia GeForce GT330M

# 15,6 HD Led scherm

1.077,-

met verder de dingen die ik wil. maar nu weet ik niet welke beter is die XXODD of deze ASUS:

http://www.laptopshop.nl/product/99804/asus-g51jx-sx251v.html

Geplaatst:

Nou, de Asus heeft wel een processor met een andere naam, maar zover ik kan zien, wel dezelfde specs. Ik zou zelf voor de Asus gaan omdat die een betere GPU heeft. Die heeft ook een 5400 RPM HDD, wat ten goede komt van de accu.

Geplaatst:

ik heb voor 800 euro een Dell 1749 met een iets langzamere cpu maar betere gpu en meer opslag.

Geplaatst: (bewerkt)

ik heb voor 800 euro een Dell 1749 met een iets langzamere cpu maar betere gpu en meer opslag.

Bedankt voor de tip maar nu ben ik er niet helemaal uit tussen deze 3:

# Intel Core i5 540M (2,53GHz/3,06GHz, 3MB, geïntegreerde HD graphics)

# 4GB DDR3 geheugen (2x 2GB)

# 500GB SATA harde schijf 7200RPM (16Mb cache)

# nVidia GeForce GT330M

# 15,6 HD Led scherm

1.077,-

of

http://www.laptopshop.nl/product/99804/asus-g51jx-sx251v.html

Of

Dell studio 17

# intel i5-540 2,53 GHZ

# Windows 7 home premium

# Office 2010 starter - Nederlands

# 17,3 DH (1600x900) LED with LT

# 500GB 7200RPM

# 4GB DDR3 memory

# ATI 1GB mobility radeon HD 5650

908,99

Bewerkt: door gta-pilot

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...