Alchemist Geplaatst: 5 juli 2010 Rapport Geplaatst: 5 juli 2010 Ik heb san andreas geleend maar als ik het spel heb geinstalleerd en het ga spelen komt het filpmje dat een paar zinnen over copyright en dan sluit hij zomaar af? wat is het probleem Reageren
R-fl3x Geplaatst: 5 juli 2010 Rapport Geplaatst: 5 juli 2010 Ik heb san andreas geleend maar als ik het spel heb geinstalleerd en het ga spelen komt het filpmje dat een paar zinnen over copyright en dan sluit hij zomaar af? wat is het probleem Kuis die CD eens mooi uit door er met een handdoek over te wrijven. Heb je het spel echt wel legaal? En is het al eens opnieuw geïnstalleert? Reageren
Alchemist Geplaatst: 5 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juli 2010 Ik heb san andreas geleend maar als ik het spel heb geinstalleerd en het ga spelen komt het filpmje dat een paar zinnen over copyright en dan sluit hij zomaar af? wat is het probleem Kuis die CD eens mooi uit door er met een handdoek over te wrijven. Heb je het spel echt wel legaal? En is het al eens opnieuw geïnstalleert? ja hij is legaal want ik kreeg hem in een gewoon san andreas pc cd hoesje en het spel is gewoon een cd van san andreas ik heb het probleem alleen met dit spel verder werkt alles Reageren
Casss Geplaatst: 6 juli 2010 Rapport Geplaatst: 6 juli 2010 Al opnieuw geinstalleerd? Doe dat eerst maar eens. Reageren
Alchemist Geplaatst: 10 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juli 2010 Al opnieuw geinstalleerd? Doe dat eerst maar eens. ja man heel vaak maar nu heb ik nog een probleem ik probeerde het nog een keer en nu kan ik hem ook niet meer deinstalleren Reageren
proaz Geplaatst: 10 juli 2010 Rapport Geplaatst: 10 juli 2010 Al opnieuw geinstalleerd? Doe dat eerst maar eens. ja man heel vaak maar nu heb ik nog een probleem ik probeerde het nog een keer en nu kan ik hem ook niet meer deinstalleren deraf gooien met programma toegen en instellingen zit standaart bij windows, bij windows xp zit hij in het menu start en bij 7 volgens mij in confuguratie scherm. dan opnieuw installeren, als dat niet werkt gwn alles eraf gooien, gta sa openen met autorun en dna installeert hij hem als het goed is maar de 2e optie raad ik niet aan Reageren
Alchemist Geplaatst: 12 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juli 2010 Al opnieuw geinstalleerd? Doe dat eerst maar eens. ja man heel vaak maar nu heb ik nog een probleem ik probeerde het nog een keer en nu kan ik hem ook niet meer deinstalleren deraf gooien met programma toegen en instellingen zit standaart bij windows, bij windows xp zit hij in het menu start en bij 7 volgens mij in confuguratie scherm. dan opnieuw installeren, als dat niet werkt gwn alles eraf gooien, gta sa openen met autorun en dna installeert hij hem als het goed is maar de 2e optie raad ik niet aan Nou de eerste werkte niet echt dus koos voor de 2de nu zit ik weer met het probleem hij komt met de intro dan staat er iets over rockstar en dan is het weg p'z Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.