RobinOwnz Geplaatst: 5 juli 2010 Rapport Geplaatst: 5 juli 2010 (bewerkt) Hoi.. Ik ben net nieuw hier, en eigenlijk had ik een paar requests/vragen/problemen, en de SAMP Forum is off.. Dus.. Ik heb aHouse, met ong 1500 houses. Maar er zijn maar 500 houses zichtbaar in-game. Ligt dit aan de pick-up limit of.. Hoe fix ik dit? Ook, als ik een huis wil enteren, terwijl niemand hem heeft (ForSale), is hij locked. Kan ik dit veranderen, want ik wil liever dat je een huis kan enteren VOORDAT je hem koopt ^^. Bewerkt: 5 juli 2010 door RobinOwnz Reageren
CAR Geplaatst: 5 juli 2010 Rapport Geplaatst: 5 juli 2010 (bewerkt) Ik weet niet wat het Pickup limiet is maar bovenaan aHouse.pwn staat: #define MAX_HOUSES 500 Ik denk dat daar 500 staat en dat je die even moet veranderen naar 1500 Anders ligt het denk ik aan het Pickup limiet.. Bewerkt: 5 juli 2010 door CAR Reageren
RobinOwnz Geplaatst: 5 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juli 2010 Ik weet niet wat het Pickup limiet is maar bovenaan aHouse.pwn staat: #define MAX_HOUSES 500 Ik denk dat daar 500 staat en dat je die even moet veranderen naar 1500 Anders ligt het denk ik aan het Pickup limiet.. #define MAX_HOUSES 1768 <-- heb ik bovenaan staan , en op samp.inc staan er wel degelijk meer dan 500 :S Reageren
Big Boss Geplaatst: 5 juli 2010 Rapport Geplaatst: 5 juli 2010 Je kan maximaal 2048 pickups hebben. Dat betekent dus dat je maximaal 1024 huizen kunt maken, want ik neem aan dat er zowel binnen als buiten een pickup staat. Reageren
RobinOwnz Geplaatst: 5 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juli 2010 (bewerkt) Je kan maximaal 2048 pickups hebben. Dat betekent dus dat je maximaal 1024 huizen kunt maken, want ik neem aan dat er zowel binnen als buiten een pickup staat. Kheb alleen buiten een pickup, en hij stopt gewoon @ 500.. Kweet niet of ik de updated versie wel heb van aHouse.. Miss is ie out to date en haakt ie bij 500 ofzo? :S. EDIT: Niet meer nodig.. FIXEDDD Bewerkt: 5 juli 2010 door RobinOwnz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.