grove_streets Geplaatst: 5 juli 2010 Rapport Geplaatst: 5 juli 2010 als ik bijv. denise robinson voor 100% heb uitgedate of hoedan ook moet ik dan nog met haar daten of dan nooit meer? want ik vind het saai en stel dat ik naar SF moet voor missies moet ik dan soms trug komen om met haar te daten? Reageren
Albert03 Geplaatst: 5 juli 2010 Rapport Geplaatst: 5 juli 2010 Ja, als je een van je vriendinnen tot en met 100% hebt gedate (lol, dat woord bestaat niet) dan hoeft je niet verder te gaan, het mag natuurlijk wel. Maar als je je vriendin toevallig per ongeluk (ok, in GTA kan dat niet echt per ongeluk) aanrijd terwijl ze een wandeling maakt, zal de progress weer een beetje omlaag gaan, als dat gebeurt is, moet je nogmaals succesvol daten om de progress weer op 100% te krijgen. Maar ook dat hoeft niet perse, want als je eenmaal een cadeautje hebt gehad voor de 100% verdwijnt dat niet meer. Reageren
XstyloX Geplaatst: 9 juli 2010 Rapport Geplaatst: 9 juli 2010 whaha klinkt zoo grappig. 100% gedate :') >>> Door VWO-er: Vriendelijk verzoek dergelijke off-topic reacties voor je te houden<<< Reageren
grove_streets Geplaatst: 9 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2010 xD ik wist niet hoe ik het anders moest zeggen maar ik heb haar 100% tnx Reageren
jorisgruyters Geplaatst: 12 juli 2010 Rapport Geplaatst: 12 juli 2010 xD ik wist niet hoe ik het anders moest zeggen maar ik heb haar 100% tnx welk cadeau krijg je dan eigenlijk als ik vragen mag? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 12 juli 2010 Rapport Geplaatst: 12 juli 2010 Van Denise krijg je een Pimp Suit bij 100%. Voor veel informatie over dates kan je op deze pagina kijken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.