Jump to content

weeral kritiek op GTA3

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

weeral kritiek op GTA3 bron:gunk.be

Eerder deze week konden we jullie al wat meer nieuws geven over de hele GTA- heisa die momenteel in Japan heerst. Heel wat regio's in het land van de Rijzende Zon willen immers GTA verbieden voor minderjarige spelers omdat het geweld en misdaad zou verheerlijken.

Nu hebben ze er hun perfecte casestudy van gevonden, zo lijkt nu. Een jongen van 15 jaar die zijn ouders vermoord heeft, zou volgens de pers een gewone jongen zijn die graag videospellen speelde, en dan vooral GTA 3.

De jongen sloeg zijn ouders eerst in elkaar, waarna hij ze met een mes te lijf ging. Om zijn sporen uit te wissen, blies hij het appartement waarin hij woonde op met zelfgemaakte explosieven.

Toen de politie hem uiteindelijk oppakte en hem confronteerde met zijn misdaad, repte hij met geen woord over GTA 3. Wel zei hij dat hij zijn vader had vermoord omdat hij hem belachelijk maakte. Zijn moeder vermoordde hij uit medelijden, omdat ze altijd maar zij dat ze er een eind aan wilde maken omdat ze zo veel werk had...

----------------------------------------------------------------------------------

Ik ben eens benieuwd wat de gevolgen hiervan gaan zijn...

de laatste tijd is het weer van dat spijtig voor GTA natuurlijk

Bewerkt: door Tha Real G.
Geplaatst:

Wow Ik heb wel medelijde met de ouders.

Maar dit haat ik als ze altijd de schuld aan gta3 ze wille alleen maar geld

Geplaatst:

Waarom GTA III? Dat spel is al 5 jaar oud. En ten 2e er zit geen mes in GTA III...

En dan nog de belangrijkste, GTA III IS al verboden in Japan.

Geplaatst:
is gta vc ook al verboden daar? dan hebben ze nu een goede reden

Na de release van GTA III zijn alle vorige delen verboden inc. GTA III, GTA Vice City en GTA San Andreas, en GTA Advanced zijn noggeeneens uitgebracht... Geen elk van deze delen heeft in Japan het daglicht gezien.

Geplaatst:
Waarom GTA III? Dat spel is al 5 jaar oud. En ten 2e er zit geen mes in GTA III...

hij is wel 4 jaar oud he ;)

Geplaatst:

daar gaat het niet om :puh:

wel erg btw :o

Geplaatst:

daar gaat het niet om :puh:

wel erg btw :o

Jij zegt zelf iets wat hier niet over gaat.

ONTOPIC

Er zijn zo vele klachten geweest op gta3 dus het is hun eigen verantwoordelijkheid als ze gta3 kopen

• 2 weken later...
Geplaatst:

Hallo,ik heb gta3 en ik vermoord mijn ouders ook niet,omdat ik met harde hand word opgevoed.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...