Jump to content

beeld loopt vast en kan niet aanmelden


debeste95

Recommended Posts

hey allemaal

na aanleiding van een ander topic heb ik vandaag GTA IV voor de pc gekocht. nu baal ik echt heel erg, want nóg heb ik problemen :-(

hier mijn beide problemen:

1. als ik het spel opstart vraagt hij me om aan te melden bij windows live. dit doe ik gewoon en dn vraagt hij om de updaten. dat doet hij ook en vervolgens na het updaten vraagt hij weer om in te loggen. heb ik dat gedaan gaat hij weer vragen voor update en het blijft maar doorgaan. gevolg is dat ik niet ingelogd kan blijven en dus offline moet spelen, en dus ook niet kan opslaan :N

2. het ergste probleem: mijn beeld bevriest elke keer dat ik een knop indruk voor een seconde. het is geen lagg want als ik gewoon een knop ingedrukt houdt krijg ik het niet, maar elke keer dat ik de knop indruk blijft mijn beeld 1 seconde vast staan. dit gebeurt bij elke letter-knop en bij de spatie balk. dat is zeer irritant als ik aan het rijden ben en ik wil een bocht maken, blijft mijn beeld even een seconde vast staan, en daarna gaat hij weer verder. ik weet echt niet hoe het komt. ik heb echt gewoon goede specs. goede koeling, alles :ch: hij kan voor de rest elke game aan, dus het moet gewoon aan gta liggen. op canyourunit.com krijg ik gewoon bijna het maximale balkje. alleen bij me CPU staat bij recommend dit:

CPU

Recommended: Intel Core 2 Quad 2.4GHz, AMD Phenom X3 2.1GHz

You Have: Intel® Core2 Duo CPU E7400 @ 2.80GHz

maar alles is gewoon Pass.

ik baal echt zo enorm van deze 2 dingen, omdat ik echt goed heb gekeken of ik het aankon. ik draai alles gewoon laggloos, het spel laggt ook niet, op die vage fout na dan. maar dat lijkt ook niet echt lagg... al weet ik niet wat het anders moet voorstellen.

ik hoop echt zó dat iemand me kan helpen! :-( als iemand iets weet ben ik je zeer dankbaar. als iemand de precieze specs wil weten, moet je maar even vragen en uitleggen waar ik dat vind, want vergeet dat altijd.

nog wat (misschien handige) informatie:

ja, de game is compleet legaal. legaal in een legale winkel gekocht :puh:

ik gebruik windows 7 32 bit versie.

oh alsjeblieft iemand die me kan helpen? je wil niet weten hoe hard ik baal. na 1,5 jaar lang oplossingen uitzoeken waarom me pc niet werkt, honderden euro's uitgegeven om me pc zodanig op te knappen dat ie al die games gewoon aankan en 6 verschillende computer speciaalzaken die naar me pc hebben gekeken ben ik er toch wel klaar mee als hij niet werkt als ik hem koop :cry:

alvast veel bedankjes van debeste95 :)

ik heb er trouwens ook een plaatje van me specs bij gedaan, die ik te zien kreeg bij canyourunit. ik weet niet of dat alles is, maar dat staat er. dan weten jullie nog iets :7

nog een kleine edit:

kan het misschien kloppen dat hij niet draait op win 7? er staat overal namelijk alleen info over xp en vista :7 niet een groot probleem, heb namelijk win 7 en win xp op me pc staan, maar dat zou wel teleurstellend zijn omdat ik eigenlijk nooit meer op xp werk :-(

post-116590-127834089077.png

Bewerkt: door debeste95
Link to comment
Delen op andere websites

Weer een slachtoffer van CanYouRunIt. :'(

Post je PC specs eens met Flitskikkers Infotool.

aan canyourunit ligt het niet. ik weet dat hij vaak fout zit enzo, maar geloof me, zelfs zonder dat ding weet ik dat hij het aan zou moeten kunnen.

ik ga nu flitskikker downloaden. post me specs zo wel ;)

okee, alstublieft:

post-116590-127834370586.png

Bewerkt: door debeste95
Link to comment
Delen op andere websites

FYI, videokaart is een Radeon HD 4850.

Specs zijn goed genoeg voor Low en een aantal dingen op Medium. Heb je de instellingen niet te hoog staan? Probeer ook eens de memoryleak oplossing in het gepinde topic.

Link to comment
Delen op andere websites

het is me gelukt. gewoon installeren op windows xp...

maar over dat ik sommige dingen op medium aan zou kunnen, nu op xp draai ik alles op zijn hoogst en heb nog nooit zo soepel gespeeld, dus dat zit wel goed ^_^ weet niet wrm ik dan van die vage probleempjes had op 7, maar op xp werkt ie dus ik ben blij

in ieder geval heel erg bedankt voor jullie hulp :tu:

debeste95

Link to comment
Delen op andere websites

1. als ik het spel opstart vraagt hij me om aan te melden bij windows live. dit doe ik gewoon en dn vraagt hij om de updaten. dat doet hij ook en vervolgens na het updaten vraagt hij weer om in te loggen. heb ik dat gedaan gaat hij weer vragen voor update en het blijft maar doorgaan. gevolg is dat ik niet ingelogd kan blijven en dus offline moet spelen, en dus ook niet kan opslaan :N

Dit heb ik nou ook al een aantal weken :duh: , ik zal IV eens opnieuw installeren nu. Als dat niet helpt, iemand nog suggesties?

Link to comment
Delen op andere websites

1. als ik het spel opstart vraagt hij me om aan te melden bij windows live. dit doe ik gewoon en dn vraagt hij om de updaten. dat doet hij ook en vervolgens na het updaten vraagt hij weer om in te loggen. heb ik dat gedaan gaat hij weer vragen voor update en het blijft maar doorgaan. gevolg is dat ik niet ingelogd kan blijven en dus offline moet spelen, en dus ook niet kan opslaan :N

Dit heb ik nou ook al een aantal weken :duh: , ik zal IV eens opnieuw installeren nu. Als dat niet helpt, iemand nog suggesties?

Het wil wel hoor, niet opnieuw installeren, dat helpt niks. Je moet gewoon de hele tijd doen wat ze vragen en je e-mail controleren. Maar ook al heb je een prima pc, dan kan het nog zijn dat je deze game niet goed kan spelen. En daar ben ik dus weer de dupe van.

Link to comment
Delen op andere websites

Voor probleem 1: Misschien helpt het handmatig installeren van de laatste patch. Je kan het in ieder geval eens proberen.

Voor probleem 2, blijven hangen dus. Ik heb ergens gelezen, volgens mij zelfs ergens op dit forum, dat dit een probleem is sinds de laatste patch. Meid die dus wanneer mogelijk. Je kan dan helaas niet in multiplayer.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...