sevo Geplaatst: 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2010 (bewerkt) Hoe installeer ik savegames voor Episodes from Liberty City (PC)? In de user mappen staat geen mapje met savegames .. Bewerkt: 5 juli 2010 door sevo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2010 Op de XBOX360 worden de savegames van EfLC in één lijstje met die van IV geplaatst. Wellicht dat dit ook op de PC gebeurd. Dus als je ook IV hebt, zou je daar eens kunnen kijken bij de savegames. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta master 1 Geplaatst: 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2010 Als je de saved game al hebt en eens de moeite doet om het README.txt bestandje te openen, staat er vast wel hoe het moet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2010 Je moet het in dezelfde map als die van GTAIV zetten: C:\Users\Jouwnaam\AppData\Local\Rockstar Games\GTA IV\savegames\user_e000zoveel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sevo Geplaatst: 6 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2010 (bewerkt) Ik doe zeker de moeite om de readmes te lezen, echter als ik ze in die map zet gebeurd er niks ... Er is overigens geen Savegames map want ik heb EFLC gekocht i.p.v. gedownload. Bewerkt: 6 juli 2010 door sevo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 15 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2010 Ik doe zeker de moeite om de readmes te lezen, echter als ik ze in die map zet gebeurd er niks ... Er is overigens geen Savegames map want ik heb EFLC gekocht i.p.v. gedownload. Gedownloade savegames maken vaak gebruik van programma's als xLiveless. Daarbij moet je de savegames dan plaatsen in de map (Mijn) Documenten\Rockstar Games\GTA IV\savegames\. Veel succes! Ik weet trouwens dat ik hier een beetje laat mee kom, maar het leek me toch nog nuttig om te antwoorden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.