Jump to content

Voertuig mods doen het niet (GTA SA)


Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallootjes,

Onlangs wou ik een mod genaamd elm met cleo script laten werken op samp. Uiteindelijk is het me gelukt. Maar dit door mijn gta_sa.exe (EU versie) te vervangen door een gta_sa.exe US versie.

Nu wou ik terug al mijn voertuig mods terug in het spel zetten omdat ik namelijk het spel had geherinstalleerd. Nu als ik al de gewenste voertuigen heb vervangen met de gemodde voertuigen en ik herbouw het archief; "rebuild archive" en ik start het spel op dan zie ik nog altijd de standaard voertuigen.

Zou het kunnen doordat ik die .exe's verwisseld hebt?

En hoe kan ik dit probleem oplossen?

mvg

SNIPER44

Bewerkt: door SNIPER44
Geplaatst: (bewerkt)

Doe ik maar werkt nog niet, heb ondertussen het spel nog eens geherinstalleerd. Maar toen ik die .img file weer wou gaan modden viel het me op dat de standaard voertuigen al direct dezelfde bestandsgrootte hebben dan de gemodde. vb: de standaard firetruk.dff was een paar MB groot terwijl dat die normaal toch standaard maar een 50-200 kb groot zou mogen zijn ofzo..

Bewerkt: door SNIPER44

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...