SNIPER44 Geplaatst: 5 juli 2010 Rapport Geplaatst: 5 juli 2010 (bewerkt) Hallootjes, Onlangs wou ik een mod genaamd elm met cleo script laten werken op samp. Uiteindelijk is het me gelukt. Maar dit door mijn gta_sa.exe (EU versie) te vervangen door een gta_sa.exe US versie. Nu wou ik terug al mijn voertuig mods terug in het spel zetten omdat ik namelijk het spel had geherinstalleerd. Nu als ik al de gewenste voertuigen heb vervangen met de gemodde voertuigen en ik herbouw het archief; "rebuild archive" en ik start het spel op dan zie ik nog altijd de standaard voertuigen. Zou het kunnen doordat ik die .exe's verwisseld hebt? En hoe kan ik dit probleem oplossen? mvg SNIPER44 Bewerkt: 5 juli 2010 door SNIPER44 Reageren
Beagle Geplaatst: 5 juli 2010 Rapport Geplaatst: 5 juli 2010 Het kan komen doordat je geen schrijfrechten hebt waar het img bestand staat. Probeer eens als admin uit te voeren. Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 5 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juli 2010 (bewerkt) Doe ik maar werkt nog niet, heb ondertussen het spel nog eens geherinstalleerd. Maar toen ik die .img file weer wou gaan modden viel het me op dat de standaard voertuigen al direct dezelfde bestandsgrootte hebben dan de gemodde. vb: de standaard firetruk.dff was een paar MB groot terwijl dat die normaal toch standaard maar een 50-200 kb groot zou mogen zijn ofzo.. Bewerkt: 5 juli 2010 door SNIPER44 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.