Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik ben al een paar avonden aan het proberen, maar nu ga ik het hier vragen.

Ik heb een huis gemaakt in sketchup, daarna geexporteerd naar 3ds max en daarna met de scriptjes naar dff en col omgezet.

Daarna in de map editor aangemaakt. Nu het probleem: ik zie het huis wel , maar het is veel te groot.

Nu lees ik overal, dat je een bestaand object naast je huis moet plaatsen en dan gaan scalen.

Ik heb de taxi omgezet naar een 3ds file dmv zmodeler (ik heb een tutorial gevolgd via youtube waar het ook zo werd gedaan).

Als ik de taxi open in sketchup is hij net zo groot als mijn huis, wat in het filmpje al anders is, daar is de auto veel kleiner.

Ook als ik hem open in 3ds, blijft de taxi veel te groot. Wat doe ik nou fout en hoe krijg ik mijn huis op goede grote?

Alvast bedankt!

Geplaatst:

Probeer het herschalen te doen in 3DS Max, dus: Importeer je huis in 3DS Max en importeer de auto in 3DS Max. Ga dan alles herschalen, en vergeet niet op je huis de reset X-form modifier te doen. Dit doe je door naar de laatste tab te gaan (utilities) en dan op Reset x-form te drukken. Scroll naar beneden, selecteer je huis en druk op 'reset selected'.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...