david Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 (bewerkt) we gaan nu ook eens een quizje doen over san andreas , maar je mag echt alles vragen, over de missies, namen,... we doen het zo: - iemand stelt een vraag - als het antwoord binnen 1 dag niet gevonden is, dan wordt er een tip gegeven, zo 3 dagen (iedereen mag maar 1 keer proberen) - als hij achter 3 dagen niet gevonden is, geeft de vrager de 4e dag het juiste antwoord en mag er iemand anders een vraag stellen, om het even wie als de admins hiermee akkoord zijn vind ik het oke, want ik doe graag quizen ik zal beginnen: Welke bekende acteur doet de stem van officier Frank Tenpenny na? makkelijk uiteraard, maar het is om te beginnen he . groeten, david EDIT: verplaatsing please!! naar general, ik dacht dat ik het daar had geplaatst, maar precies niet Bewerkt: 23 juni 2005 door david Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 (bewerkt) Ik heb het antwoord denk ik: ****************** Is het goed? Bewerkt: 23 juni 2005 door Exabyte Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
david Geplaatst: 23 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 dat is correct , jij mag de volgende doen :lol: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 deze topic bestaat al alleen heet het gta sa quiz. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
david Geplaatst: 23 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 ik had nochtans gezoekt bij quiz <_< , en ik kwam er niet op uit Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 Als deze topic al bestaat dan heeft het niet veel nut om er hier een te beginnen. Bestaat deze topic wel of niet en kunnen we verder gaan met de quiz? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
david Geplaatst: 23 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 ik heb nog eens gezocht, en ik vind em niet, maar doe toch nog even verder Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 ik heb nog eens gezocht, en ik vind em niet, maar doe toch nog even verder zoek beter bestaat toch echt. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 Dan stop ik met deze topic. Het bestaat dus al. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
david Geplaatst: 23 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 bij wat moet ik dan zoeken :rolleyes: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 KLIK[b/] en hier is de link Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
david Geplaatst: 23 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 owkee, sry dan , slotje dan maar PS: maar ik zou toch graag willen vragen aan iedereen om een duidelijke titel te make, want wie zoekt er nu naar quizz <_< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts