MrIndependent Geplaatst: 5 juli 2010 Rapport Geplaatst: 5 juli 2010 (bewerkt) Ik heb een monitor gezien bij Mediamarkt 58 cm Full HD met hd aansluiting uiteraard en ingebouwde speakers. voor 180 euro. Kan ik hier gewoon mijn ps3 op aansluiten? of weten jullie een Full HD Lcd tv ongeveer zelfde grootte mag wel groter maar niet kleiner voor hetzelfde bedrag? en wat is eigenlijk het verschil tussen full HD en HD ready? Bewerkt: 5 juli 2010 door MrIndependent Reageren
Djmaddox Geplaatst: 5 juli 2010 Rapport Geplaatst: 5 juli 2010 heb je misschien wat meer info over het scherm in de mediamarkt? En de ingebouwde speakers in monitoren zijn zowat altijd slecht. Reageren
MrIndependent Geplaatst: 5 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juli 2010 even een printscreen van de folder Reageren
Hayte Geplaatst: 6 juli 2010 Rapport Geplaatst: 6 juli 2010 Ik ga hier waarschijnlijk een hoop gezeik over krijgen, maar de schermen van Acer zijn meestal heel slecht. Echte A-Merken voor een scherm zijn Samsung, LG, Iyatec (o.i.d), etc. Reageren
Mark B. Geplaatst: 6 juli 2010 Rapport Geplaatst: 6 juli 2010 Aangezien er een HDMI aansluiting op het beeldscherm zit, kan je de PS3 hierop aansluiten. Dan heb je natuurlijk wel een hdmi-kabel nodig. Reageren
MrIndependent Geplaatst: 6 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2010 dr lijkt mij niks mis met het scherm. Maar als goed is kan je toch het geluid nog wel via scart laten lopen? dan doe ik de rood wit in een converter die het naar zo 2,5 mm of 3,5 mm en die plug ik dan in ? Reageren
danz Geplaatst: 6 juli 2010 Rapport Geplaatst: 6 juli 2010 HD Ready is maximaal 720p Full HD is 1080p. Reageren
Hayte Geplaatst: 6 juli 2010 Rapport Geplaatst: 6 juli 2010 dr lijkt mij niks mis met het scherm. Maar als goed is kan je toch het geluid nog wel via scart laten lopen? dan doe ik de rood wit in een converter die het naar zo 2,5 mm of 3,5 mm en die plug ik dan in ? Dat klopt. Ik heb niks slechts over het scherm kunnen vinden, dus zou ik het gewoon kopen, vooral aangezien hij zo goedkoop is. Anders had ik je een ander scherm aangeraden. Reageren
MrIndependent Geplaatst: 6 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2010 het topic kan dicht ik heb de monitor besteld. bedankt alsnog Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.