[B]ig [S]moke Geplaatst: 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2010 ik heb maar 1 x in TBOGT een meisje kunnen krijgen. en ik heb hem al 3 x uit gespeelt. heb ik misschien verkeerde kleren aan ?? bedankt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2010 ig moke' date=' 6 July 2010 - 14:33 ' timestamp='1278419606' post='1685480']ik heb maar 1 x in TBOGT een meisje kunnen krijgen. en ik heb hem al 3 x uit gespeelt. heb ik misschien verkeerde kleren aan ?? bedankt. Neen, gewoon goed dansen en dan neemt ze je zelf mee naar het toilet om te neuken. En dan krijg je haar telefoonnummer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
R-fl3x Geplaatst: 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2010 (bewerkt) ig moke' date=' 6 July 2010 - 14:33 ' timestamp='1278419606' post='1685480']ik heb maar 1 x in TBOGT een meisje kunnen krijgen. en ik heb hem al 3 x uit gespeelt. heb ik misschien verkeerde kleren aan ?? bedankt. Neen, gewoon goed dansen en dan neemt ze je zelf mee naar het toilet om te neuken. En dan krijg je haar telefoonnummer. heb zelf ook dat probleem, alleen mag ik nog 5x met haar dansen, toch wil ze me niet Bewerkt: 6 juli 2010 door I-cer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2010 heb zelf ook dat probleem, alleen mag ik nog 5x met haar dansen, toch wil ze me niet Misschien zuig jij nogal in dansen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice infernusX Geplaatst: 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2010 Hearv is wel bereid je een cursus te geven Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
benhelsloot Geplaatst: 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2010 ik heb juist altijd het probleem dat ik te goed dans dan komt dat bus stop gedoe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MostWantedKid Geplaatst: 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2010 Het is gewoon een kwestie van geluk dat je een booty call krijgt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2010 ik heb juist altijd het probleem dat ik te goed dans dan komt dat bus stop gedoe Een meisje versieren gaat niet in de homoclub Hercules, maar wel in Masionette. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2010 Ik kreeg meestal zo'n Booty Call als ik niet perfect danste je moet gewoon alles perfect doen en als de cirkel bijna volledig rond is dan moet je iets fout doen of het wat rustiger aandoen. Bij mij werkte dat zo en ik heb nu iets van een 4 Booty Calls. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2010 (bewerkt) ik heb juist altijd het probleem dat ik te goed dans dan komt dat bus stop gedoe Een meisje versieren gaat niet in de homoclub Hercules, maar wel in Masionette. The Busstop doe je ook in Maisonette als je goed danst. Tja ik had het hetzelfde probleem, en het klinkt raar, maar je moet gewoon niet-perfect dansen. Gewoon express fouten maken. Zo veel mogelijk (niet té veel, want dan stopt Luis even, en moet je een gedeelte opnieuw doen). De meeste mensen kunnen dit spelletje blijkbaar gewoon niet, en krijgen dan automatisch dat meisje naar het toilet. Bewerkt: 9 juli 2010 door Dvt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2010 ik heb juist altijd het probleem dat ik te goed dans dan komt dat bus stop gedoe Een meisje versieren gaat niet in de homoclub Hercules, maar wel in Masionette. The Busstop doe je ook in Maisonette als je goed danst. Tja ik had het hetzelfde probleem, en het klinkt raar, maar je moet gewoon niet-perfect dansen. Gewoon express fouten maken. Zo veel mogelijk (niet té veel, want dan stopt Luis even, en moet je een gedeelte opnieuw doen). De meeste mensen kunnen dit spelletje blijkbaar gewoon niet, en krijgen dan automatisch dat meisje naar het toilet. Klopt, maar in de homoclub geraak je nooit aan een vrouw hoe slecht je ook danst. Maar na een aantal booty calls zeggen die meiden het automatisch af, en zeggen ze dat het gedaan is, dat ze zonder Luis verder moeten. Dus kan je een nieuw wijf zoeken! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2010 Ja maar jij suggereerde dat je de Busstop alleen in Hercules kunt doen, wat dus niet waar is. Anyway je kunt trouwens 4 à 5 verschillende meisjes tegelijk hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2010 (bewerkt) Ja maar jij suggereerde dat je de Busstop alleen in Hercules kunt doen, wat dus niet waar is. Anyway je kunt trouwens 4 à 5 verschillende meisjes tegelijk hebben. Dat heb ik nooit gezegd: ik heb juist altijd het probleem dat ik te goed dans dan komt dat bus stop gedoe Een meisje versieren gaat niet in de homoclub Hercules, maar wel in Masionette. Bewerkt: 9 juli 2010 door jvj Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2010 Ja maar ze waren bezig over de Bus Stop in Hercules, er mag een beetje logica in je post zitten weet je... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.