Nouveau_Riche Geplaatst: 6 juli 2010 Rapport Geplaatst: 6 juli 2010 heej , ik maak soms wat filmpjes voor op youtube met windows movie maker (gewoon een liedje en daar afbeeldingen bijzetten) maar sinds ik windows 7 heb worden die filmpjes bijna niet meer bekeken, weet iemand hoe dit komt?? ff een voorbeeld: liedje gemaakt met windows xp:aantal weergaven:88544 liedje gemaakt met windows 7:aantal weergaven:14 het zijn allebei bekende liedjes, dus weet iemand hoe dit komt?? gr marijnajax Reageren
R-fl3x Geplaatst: 6 juli 2010 Rapport Geplaatst: 6 juli 2010 Wat zou dit nu weer met je besturingssysteem te maken hebben?? Misschien zijn er andere video's die hetzelfde concept hebben, maar van bekendere leden zijn en daarom meer bekeken worden... Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 6 juli 2010 Rapport Geplaatst: 6 juli 2010 Het heeft helemaal niks te maken met je OS hoor.. Misschien heb je gewoon pech of zo? Reageren
Anoukk Geplaatst: 6 juli 2010 Rapport Geplaatst: 6 juli 2010 het zijn allebei bekende liedjes De een is bekender dan de ander, en daar zijn dus meer filmpjes van. Meer filmpjes is minder aandacht voor elk filmpje apart. Hoop dati k hielp. :3 Reageren
Nouveau_Riche Geplaatst: 6 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2010 maar ze zien er ook anders uit (die van windows 7 iets moderner) Reageren
hippiebus Geplaatst: 6 juli 2010 Rapport Geplaatst: 6 juli 2010 maar ze zien er ook anders uit (die van windows 7 iets moderner) Post ze anders ff. Maar het heeft waarschijnlijk niks met xp of 7 te maken Reageren
CrackerzElite Geplaatst: 6 juli 2010 Rapport Geplaatst: 6 juli 2010 Ja, wat dacht je nou? Ik kijk ook alleen maar filmpjes van mensen die Windows XP hebben, mensen die Windows 7 hebben, daar wil ik niks mee te maken hebben. Reageren
wesley123 Geplaatst: 6 juli 2010 Rapport Geplaatst: 6 juli 2010 het komt eigenlijk omdat mensen het haten dat jij windows 7 hebt en zij niet, kortom gewoon jaloezie Reageren
Nouveau_Riche Geplaatst: 7 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2010 (bewerkt) ok ik post ze wel ff: http://www.youtube.com/watch?v=VceuuPBku3s met windows 7 met windows xp Bewerkt: 7 juli 2010 door marijnajax12 Reageren
hippiebus Geplaatst: 7 juli 2010 Rapport Geplaatst: 7 juli 2010 ok ik post ze wel ff: http://www.youtube.com/watch?v=VceuuPBku3s met windows 7 met windows xp Je krijgt met Windows 7 minder views omdat je ze niet kunt bekijken UMG is jaloers omdat jij Windows 7 hebt en heeft daarom je video geblokkeerd Reageren
Nouveau_Riche Geplaatst: 7 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2010 ??? k snap het niet Reageren
Casss Geplaatst: 7 juli 2010 Rapport Geplaatst: 7 juli 2010 UMG heeft je W7 video geblokkeerd omdat je de copyright schrendt. Reageren
Nouveau_Riche Geplaatst: 7 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2010 lol, ik kan hem zelf wel kijken Reageren
Casss Geplaatst: 7 juli 2010 Rapport Geplaatst: 7 juli 2010 Wij krijgen deze melding, prachtig toch? Deze video bevat inhoud van UMG, die deze wegens auteursrechtschending heeft geblokkeerd. Reageren
Nouveau_Riche Geplaatst: 7 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2010 ok das dan balen... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.