Donald F. Duck Geplaatst: 6 juli 2010 Rapport Geplaatst: 6 juli 2010 (bewerkt) Als iemand op MSN mij een wink doorstuurt (zo'n fullscreen 'filmpje'), blijft de eerste 'frame' bij mij hangen en gaat hij niet verder, waardoor ik soms een wink de hele tijd in het scherm heb. Is hier een oplossing voor? Ik gebruik nu Windows 7 Ultimate x64, maar op mijn x86 Windows 7 (alles hetzelfde) werkten die winks gewoon. Bewerkt: 6 juli 2010 door Donald F. Duck Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 6 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2010 Ik heb MSN gisteren nog opnieuw geïnstalleerd (bèta geïnstalleerd en er weer afgegooid), maar door deze herinstallatie werkt hij nog steeds niet. Reageren
paul007 Geplaatst: 6 juli 2010 Rapport Geplaatst: 6 juli 2010 Gewoon even geen winks gebruiken? Die dingen zijn toch knap irritant en onnodig als je het mij vraagt. Cheers paul007 Reageren
wesley123 Geplaatst: 6 juli 2010 Rapport Geplaatst: 6 juli 2010 zorg dat je flashplayer en java geupdate zijn(eigenlijk al die meuk) dat had destijds ook mijn probleem verholpen dat ik geen spellen kon starten in msn Reageren
Hayte Geplaatst: 6 juli 2010 Rapport Geplaatst: 6 juli 2010 Of je gaat naar Opties -> Berichten -> [] Winks automatisch afspelen bij ontvangst. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.