Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Zou het mogelijk zijn om de telemeter van telenet te misleiden? We hebben internet via de kabel en ik zit via mijn router op die kabel aangesloten...

Maandelijks upload/downloadlimiet: 30 gb

• Reacties 79
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• jvj

16

• MegaPilot

13

• GTA_MasterNL

8

• Velaro

7

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Zou het mogelijk zijn om de telemeter van telenet te misleiden? We hebben internet via de kabel en ik zit via mijn router op die kabel aangesloten...

Vroeger heb ik gelezen dat dit kon, maar ik las net dat de het systeem nu zo beveiligd is en de fouten gedicht zijn, zodat dit niet meer mogelijk is. Je kan wel zoveel mogelijk 'nachtsurfen': dat wil zeggen dat het downloaden tussen 00.00u en 10.00u maar voor de helft mee wordt geteld. Deze maand is onze limiet verhoogt naar 80GB. ^_^

Anders moet je maar gewoon minder downloaden. :7

Geplaatst: (bewerkt)

Vroeger heb ik gelezen dat dit kon, maar ik las net dat de het systeem nu zo beveiligd is en de fouten gedicht zijn, zodat dit niet meer mogelijk is. Je kan wel zoveel mogelijk 'nachtsurfen': dat wil zeggen dat het downloaden tussen 00.00u en 10.00u maar voor de helft mee wordt geteld. Deze maand is onze limiet verhoogt naar 80GB. ^_^

Anders moet je maar gewoon minder downloaden. :7

Heb ook dat idee, internet was 1 juli op en verwachtte pas 16juli opnieuw 30GB.. Kon ik sinds 2juli alweer downloaden (dus is er wss 80GB van gemaakt) :puh:

Bewerkt: door MidnightMayhem

Heb ook dat idee, internet was 1 juli op en verwachtte pas 16juli opnieuw 30GB.. Kon ik sinds 2juli alweer downloaden (dus is er wss 80GB van gemaakt) :puh:

Ons internet (Expressnet XL) is verhoogd van 50GB naar 80GB. In december wordt dit nog eens verhoogd naar 100GB. :D

Hieronder zie je trouwens alle wijzigingen.

Bewerkt: door Velaro
Geplaatst:

Ons internet (Expressnet XL) is verhoogd van 50GB naar 80GB. In december wordt dit nog eens verhoogd naar 100GB. :D

Hieronder zie je trouwens alle wijzigingen.

:tu: Super! Ik wou laatst de telemeter checken maar telenet melde dat ze aan het werkwaren met iets.

Nu heb ik 80 GB! Dat is zeker wel genoeg! :Y

Op dit topic mag een slotje :slotje:

Geplaatst:

Dus eigenlijk als je op je limiet zit kan je ook geen sites meer bekijken die opgebouwd zijn uit afbeeldingen? Want die afbeeldingen moet je toch ook downloaden? :? Wat is dat hele down- en upload limiet gebeuren nou eigenlijk? Heb er zelf eigenlijk nog nooit van gehoord :bonk: Is dat soms iets wat alleen in België voorkomt ofzo? :?

Geplaatst:

Dus eigenlijk als je op je limiet zit kan je ook geen sites meer bekijken die opgebouwd zijn uit afbeeldingen? Want die afbeeldingen moet je toch ook downloaden? :? Wat is dat hele down- en upload limiet gebeuren nou eigenlijk? Heb er zelf eigenlijk nog nooit van gehoord :bonk: Is dat soms iets wat alleen in België voorkomt ofzo? :?

Als je limiet op is wordt bij Telenet je internet ongelofelijk vertraagd(dan mag je wel onbeperkt downloaden, maar met 30 kb/ps lukt dat niet echt), hoe het bij andere providers zit weet ik niet. Bij Telenet kan het ook zjin dat je extra volume dat je verbruikt extra wordt aangerekend(in euro's dus), dat hangt af van je instellingen.

Geplaatst:

De Belgen hebben dit allemaal netjes opgeschreven, maar als jij opeens een Terabyte per dag gaat lopen downloaden (niet dat dat mogelijk is, maarja) sluiten ze jou ook af. Of je in België woont, Nederland, Japan of Jupiter, ze sluiten je dan gewoon af.

Geplaatst:

Overigens wil ik je erop wijzen dat dit in weze gewoon diefstal is en je dus een strafbaar feit begaat als je gaat misleiden! Als ze er ooit achter komen ben je dus zwaar de *mannelijk geslachtsdeel*.

Geplaatst:

Kan je dat ding eigenlijk wel misleiden? Proxies werken niet, lijkt mij, het enige wat ik zou kunnen bedenken is "perongeluk" inloggen op het internet van je buren. Maarja, dit neigt de warez kant op, dus zullen we het hier maar bij laten rusten?

Geplaatst:

Kan je dat ding eigenlijk wel misleiden? Proxies werken niet, lijkt mij, het enige wat ik zou kunnen bedenken is "perongeluk" inloggen op het internet van je buren. Maarja, dit neigt de warez kant op, dus zullen we het hier maar bij laten rusten?

Nou heel af en toe kan ik verbinding maken met de buren, ze hebben een onbeveiligd netwerk... Maar de connectie is zo slecht dat ik het niet doe. Anders deed ik het wel! :tu:

Vroeger kon je, als je minstens Expressnet had, de meter misleiden door te downloaden aan snelheden hoger dan 1 MB per seconde. Deze fout is er allang uitgehaald.

@ hierboven: Downloaden op andermans netwerk is strafbaar, een vriend van me heeft een boete van 250 euro moeten betalen omdat hij downloadde op het netwerk van de buren.

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:

Wat is een Telemeter?

Hebben jullie het nou over mobiel internet? Op laptop ofzo?

Ik kan namelijk niet voorstellen dat er een limiet op je kabel/ ADSL internet zit. :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...