Jump to content

Telemeter misleiden


jvj

Recommended Posts

Wat is een Telemeter?

Hebben jullie het nou over mobiel internet? Op laptop ofzo?

Ik kan namelijk niet voorstellen dat er een limiet op je kabel/ ADSL internet zit. :7

Het is typisch Belgisch... ik ben jaloers op jullie Nederlanders :{

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 79
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • jvj

    16

  • MegaPilot

    13

  • GTA_MasterNL

    8

  • Velaro

    7

Top Posters In This Topic

Wacht even...

In belgië is het normaal dat je een limiet op je internet thuis hebt?

Is dat internet dan heel goedkoop?

Ik ben helemaal verbijsterd dat zoiets nog bestaat... :{

Ik heb zelfs niet eens een limiet op mijn mobiel internet.

Link to comment
Delen op andere websites

Wacht even...

In belgië is het normaal dat je een limiet op je internet thuis hebt?

Is dat internet dan heel goedkoop?

Ik ben helemaal verbijsterd dat zoiets nog bestaat... :{

Ik heb zelfs niet eens een limiet op mijn mobiel internet.

Goedkoop? M'n kloten! 42 euro per maand voor 80 GB per maand! Uploaden en downloaden inbegrepen hé..Voor wat meer kan je bij Telenet 'onbeperkt downloaden'. Maar dat is dik bedrog! Als je teveel download, sluiten ze je internet af. Hoe belachelijk..

Link to comment
Delen op andere websites

Wacht even...

In belgië is het normaal dat je een limiet op je internet thuis hebt?

Is dat internet dan heel goedkoop?

Ik ben helemaal verbijsterd dat zoiets nog bestaat... :{

Ik heb zelfs niet eens een limiet op mijn mobiel internet.

Goedkoop? M'n kloten! 42 euro per maand voor 80 GB per maand! Uploaden en downloaden inbegrepen hé..Voor wat meer kan je bij Telenet 'onbeperkt downloaden'. Maar dat is dik bedrog! Als je teveel download, sluiten ze je internet af. Hoe belachelijk..

Ik zat eens even te kijken op die "Telenet" Website.

http://telenet.be/219/0/1/nl/thuis/internet.html

Wat een achterlijke prijzen zeg...

Iedereen wordt gewoon doodleuk opgelicht bij die tent...

Snel wegwezen zou ik zeggen...

Edit:

Even voor de duidelijkheid, als je in nederland bij een provider vraagt of er een limiet op zit word je gewoon door die hele klantenservice uitgelachen waar je bijstaat...

Bewerkt: door GTA_MasterNL
Link to comment
Delen op andere websites

Wacht even...

In belgië is het normaal dat je een limiet op je internet thuis hebt?

Is dat internet dan heel goedkoop?

Ik ben helemaal verbijsterd dat zoiets nog bestaat... :{

Ik heb zelfs niet eens een limiet op mijn mobiel internet.

Goedkoop? M'n kloten! 42 euro per maand voor 80 GB per maand! Uploaden en downloaden inbegrepen hé..Voor wat meer kan je bij Telenet 'onbeperkt downloaden'. Maar dat is dik bedrog! Als je teveel download, sluiten ze je internet af. Hoe belachelijk..

Die internetbedrijven hebben het monopolie in handen, het is Belgacom oftewel Telenet.

Link to comment
Delen op andere websites

Wacht even...

In belgië is het normaal dat je een limiet op je internet thuis hebt?

Is dat internet dan heel goedkoop?

Ik ben helemaal verbijsterd dat zoiets nog bestaat... :{

Ik heb zelfs niet eens een limiet op mijn mobiel internet.

Goedkoop? M'n kloten! 42 euro per maand voor 80 GB per maand! Uploaden en downloaden inbegrepen hé..Voor wat meer kan je bij Telenet 'onbeperkt downloaden'. Maar dat is dik bedrog! Als je teveel download, sluiten ze je internet af. Hoe belachelijk..

Die internetbedrijven hebben het monopolie in handen, het is Belgacom oftewel Telenet.

Dat is gewoon niet normaal! Willen ze soms dat België achterblijft op de technologie ofzo?

Actie voeren met z'n allen!

Ik kan serieus niet begrijpen welke mon**l in belgie zo'n limiet heeft bedacht.

Ik zou gewoon met z'n allen een rechtzaak aanspannen! actievoeren! burgeroorlog!

xD

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zat eens even te kijken op die "Telenet" Website.

http://telenet.be/21...s/internet.html

Wat een achterlijke prijzen zeg...

Iedereen wordt gewoon doodleuk opgelicht bij die tent...

Snel wegwezen zou ik zeggen...

Edit:

Even voor de duidelijkheid, als je in nederland bij een provider vraagt of er een limiet op zit word je gewoon door die hele klantenservice uitgelachen waar je bijstaat...

Even voor de duidelijkheid, bij Telenet heb je het meeste waar voor je geld..:7 In België is bandbreedte heel duur, zo blijkt.

Dat Telenet zijn limieten verhoogde komt omdat Belgacom dat deed! Zonder Belgacom hadden we nu nog altijd maar 25 GB voor 42 euro in de maand..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zat eens even te kijken op die "Telenet" Website.

http://telenet.be/21...s/internet.html

Wat een achterlijke prijzen zeg...

Iedereen wordt gewoon doodleuk opgelicht bij die tent...

Snel wegwezen zou ik zeggen...

Edit:

Even voor de duidelijkheid, als je in nederland bij een provider vraagt of er een limiet op zit word je gewoon door die hele klantenservice uitgelachen waar je bijstaat...

Even voor de duidelijkheid, bij Telenet heb je het meeste waar voor je geld..:7 In België is bandbreedte heel duur, zo blijkt.

Dat Telenet zijn limieten verhoogde komt omdat Belgacom dat deed! Zonder Belgacom hadden we nu nog altijd maar 25 GB voor 42 euro in de maand..

Ja maar, kom op zég,

Iedereen in belgië met een beetje gezond verstand snapt toch wel dat dit gewoon niet kan hé?

Ik betaal (mijn ouders dus) €61,50 per maand voor alles-in-1 plus bij ziggo. Dat is digitale tv plus onbeperkt bellen plus 20 mbit down en 3 mbit up.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja maar, kom op zég,

Iedereen in belgië met een beetje gezond verstand snapt toch wel dat dit gewoon niet kan hé?

Ik betaal (mijn ouders dus) €61,50 per maand voor alles-in-1 plus bij ziggo. Dat is digitale tv plus onbeperkt bellen plus 20 mbit down en 3 mbit up.

Wij betalen voor de telefoon, HD (digitale) TV en internet (30mbps down en 1.25mbs up) €59 per maand. Ik heb altijd al een downloadlimiet gehad, maar ik vind het niet zo erg. Zeker niet nu we 80GB hebben en in december 100GB zullen krijgen. Dat is ruimschoots voldoende vind ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja maar, kom op zég,

Iedereen in belgië met een beetje gezond verstand snapt toch wel dat dit gewoon niet kan hé?

Ik betaal (mijn ouders dus) €61,50 per maand voor alles-in-1 plus bij ziggo. Dat is digitale tv plus onbeperkt bellen plus 20 mbit down en 3 mbit up.

In België zijn er ook al goede pakketten met internet, digitale tv en vaste telefonie...

hoezo uitmelkerij, wij betaalden voor ik geloof 30 euro voor 60MB/s per seconde, zonder limiet. Ik vind jullie belgen nu eigenlijk best wel zielig :cry:

We kunnen alleen maar de pijn verbijten :cry:

Link to comment
Delen op andere websites

hoezo uitmelkerij, wij betaalden voor ik geloof 30 euro voor 60MB/s per seconde, zonder limiet. Ik vind jullie belgen nu eigenlijk best wel zielig :cry:

Ja inderdaad..

Alleen hoe krijg je dat internet in belgië dan? Gaat dat via WiMax of LTE ofzo?

In de kleine lettertjes onderaan de pagina staat dat andere abonnees last kunnen hebben bij buitensporig veel internetgebruik,

hieruit blijkt dus, óf in belgie gebruiken ze LTE & WiMax,vandaar dus netwerk overbelasting óf het netwerk is zo slecht dat ze het gewoon niet aankunnen....

Bewerkt: door GTA_MasterNL
Link to comment
Delen op andere websites

Dus als je in belgie bijvoorbeeld via BitTorrent games download en films enzo en je hebt gewoon ef aan het begin van de maand meer dan 80GB gedownload. Kan je daarna gewoon niet meer internetten?

Link to comment
Delen op andere websites

Dus als je in belgie bijvoorbeeld via BitTorrent games download en films enzo en je hebt gewoon ef aan het begin van de maand meer dan 80GB gedownload. Kan je daarna gewoon niet meer internetten?

Per maand krijg je een bepaalde limiet afhankelijk van je abonnement. Ik bijvoorbeeld heb nu 80GB/maand bij Telenet. Vanaf je aan de 80GB komt, dus vanaf je 100% van je telemeter verbruikt hebt kom je op smallband terecht. Dat wil zeggen dat je dan aan vertraagde snelheid verder surft.

Als je dan op 100% zit van je telemeter kan je kiezen:

# om op vertraagd internet te gaan. (zonder bijbetaling - smallband)

# om aan normale snelheid verder te surfen maar dan worden die kosten extra aangerekend. Wat wel redelijk hoge tarieven zijn.

Vroeger was smallband echt een kloterij toen duurde het wel 10min om een site volledig op je scherm te krijgen(en dit meen ik serieus, hangt natuurlijk ook af wat voor site je bezocht). Nu zijn ze hier ook al in verbeterd en kan je bij mij toch zonder problemen verder surfen, alleen afbeeldingen kijken en iets downloaden zal niet gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Iedereen zegt dat Nederlanders gierig zijn, maar in Belgie zijn ze pas gierig. Lol limiet aan internet.

Hier in Nederland moet je wel in bytes betalen voor mobiel internet maar niet voor pc internet

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...