wesley123 Geplaatst: 8 juli 2010 Rapport Geplaatst: 8 juli 2010 Wat ik gewoon denk is dat het net daar behoorlijk zwak is en er snel uit vliegt dus moeten ze minderen op internetgebruik. Reageren
Big Boss Geplaatst: 8 juli 2010 Rapport Geplaatst: 8 juli 2010 Het is slechts een kwestie van tijd. Belgacom is nu volop reclame aan't maken voor hun ongelimiteerd internet voor 32€ per maand, dus kunnen ze bij Telenet ook niet lang achterblijven. Dit is trouwens de beruchte Telemeter: Reageren
MegaPilot Geplaatst: 8 juli 2010 Rapport Geplaatst: 8 juli 2010 (bewerkt) Iedereen zegt dat Nederlanders gierig zijn, maar in Belgie zijn ze pas gierig. Lol limiet aan internet. Hier in Nederland moet je wel in bytes betalen voor mobiel internet maar niet voor pc internet Hier is bandbreedte duur, in NL is bandbreedte niks waard. Hoe vaak moet dit nog gezegd worden? En stop nou es met zeiken op Belgen, racist.. Volgens mij moet die MB GB zijn. 130 euro voor een extra GB geloof ik niet. Woeeeps, dubbelpost, kan iemand ze samenvoegen svp? >>> Door Thundercover: Alsjeblieft. Overigens hoef je je door Dieko's post niet zo aangevallen te voelen.<<< Bewerkt: 8 juli 2010 door Thundercover Reageren
jvj Geplaatst: 8 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2010 (bewerkt) Volgens mij moet die MB GB zijn. 130 euro voor een extra GB geloof ik niet. En toch is het zo, ik heb het zelf op hun site gezien Anders zou ik die 13 cent zelfs uit mijn eigen zakken willen betalen ipv mijn ouders! (En het is 133,12€ per GB, aangezien er 1024mb in één GB kunnen.) Bewerkt: 8 juli 2010 door jvj Reageren
MegaPilot Geplaatst: 8 juli 2010 Rapport Geplaatst: 8 juli 2010 Volgens mij moet die MB GB zijn. 130 euro voor een extra GB geloof ik niet. En toch is het zo, ik heb het zelf op hun site gezien Anders zou ik die 13 cent zelfs uit mijn eigen zakken willen betalen ipv mijn ouders! (En het is 133,12€ per GB, aangezien er 1024mb in één GB kunnen.) Ik zie het ook, maar ik denk toch echt wel dat dit een typfout is. Vroeger werden de extra aanrekeningen ook per GB berekend. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 8 juli 2010 Rapport Geplaatst: 8 juli 2010 Er gaat 1000MB in een GB. 1024 volgens Windows, 1000 volgens de hardwarefabrikanten. Reageren
jvj Geplaatst: 8 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2010 Er gaat 1000MB in een GB. 1024 volgens Windows, 1000 volgens de hardwarefabrikanten. Daarom dat er altijd minder GB op mp3 spelers staan dan het werkelijk moet zijn Reageren
Sprunk Geplaatst: 8 juli 2010 Rapport Geplaatst: 8 juli 2010 Er gaat 1000MB in een GB. 1024 volgens Windows, 1000 volgens de hardwarefabrikanten. Je haalt het weer uit elkaar. SI systeem (meest voorkomend): 1 GB=1000 MB Dat met 1024 is in het binaire stelsel, en dan is 1 GiB inderdaad 1024 MiB. Dan gaat het echter niet meer om Gigabyte, maar om Gibibyte. Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 8 juli 2010 Rapport Geplaatst: 8 juli 2010 Iedereen zegt dat Nederlanders gierig zijn, maar in Belgie zijn ze pas gierig. Lol limiet aan internet. Hier in Nederland moet je wel in bytes betalen voor mobiel internet maar niet voor pc internet Gierig lol, in België is er gewoon lak aan concurrentie, de enige bekende bedrijven zijn Belgacom en Telenet, Telenet was zelfs opgericht door de staat om het marktspelletje van Belgacom te doen stoppen. Mochten er meer internetproviders zijn dan zouden de prijzen wel wat lager liggen en hadden we eventueel al ongelimiteerd. Reageren
jvj Geplaatst: 8 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2010 Iedereen zegt dat Nederlanders gierig zijn, maar in Belgie zijn ze pas gierig. Lol limiet aan internet. Hier in Nederland moet je wel in bytes betalen voor mobiel internet maar niet voor pc internet Gierig lol, in België is er gewoon lak aan concurrentie, de enige bekende bedrijven zijn Belgacom en Telenet, Telenet was zelfs opgericht door de staat om het marktspelletje van Belgacom te doen stoppen. Mochten er meer internetproviders zijn dan zouden de prijzen wel wat lager liggen en hadden we eventueel al ongelimiteerd. Zoals ik al zei, ze hebben het monopolie... Reageren
Velaro Geplaatst: 8 juli 2010 Rapport Geplaatst: 8 juli 2010 (bewerkt) k heb het zelf op hun site gezien Anders zou ik die 13 cent zelfs uit mijn eigen zakken willen betalen ipv mijn ouders! (En het is 133,12€ per GB, aangezien er 1024mb in één GB kunnen.) Extra volume kost €0,5 per GB. (Als je goed kijkt zie je ook dat het 0.13 EUROCENT is per mb en niet €0.13 per MB) Bewerkt: 8 juli 2010 door Velaro Reageren
jvj Geplaatst: 8 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2010 k heb het zelf op hun site gezien Anders zou ik die 13 cent zelfs uit mijn eigen zakken willen betalen ipv mijn ouders! (En het is 133,12€ per GB, aangezien er 1024mb in één GB kunnen.) Extra volume kost €0,5 per GB. (Als je goed kijkt zie je ook dat het 0.13 EUROCENT is per mb en niet €0.13 per MB) Achja... dat is te doen. Misschien kom je dan goedkoper uit als je een goedkopere formule neemt en altijd extra downloadlimiet neemt? Reageren
Velaro Geplaatst: 8 juli 2010 Rapport Geplaatst: 8 juli 2010 (bewerkt) Misschien kom je dan goedkoper uit als je een goedkopere formule neemt en altijd extra downloadlimiet neemt? Nee, bij alle formules is het duurder om elke maand volume bij te kopen dan een duurdere formule te nemen zonder een extra limiet. Logisch, anders zou iedereen toch geen duurder abonnement nemen.. (afgezien van de hogere snelheid) Bewerkt: 8 juli 2010 door Velaro Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.