Sprunk Geplaatst: 8 juli 2010 Rapport Geplaatst: 8 juli 2010 Overigens, hoe krijg je het in hemelsnaam voor mekaar om 80 GB weg te slurpen. Dat zijn wel heel veel posts op dit forum... Of ben jij zo'n type "alli illegalie" met 50 Films per maand? Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 8 juli 2010 Rapport Geplaatst: 8 juli 2010 Overigens, hoe krijg je het in hemelsnaam voor mekaar om 80 GB weg te slurpen. Dat zijn wel heel veel posts op dit forum... Of ben jij zo'n type "alli illegalie" met 50 Films per maand? JUPS Reageren
Velaro Geplaatst: 8 juli 2010 Rapport Geplaatst: 8 juli 2010 (bewerkt) Overigens, hoe krijg je het in hemelsnaam voor mekaar om 80 GB weg te slurpen. Dat zijn wel heel veel posts op dit forum... Of ben jij zo'n type "alli illegalie" met 50 Films per maand? JUPS Ik (en de rest van mijn familie) krijgen dat nooit vol.. Zelf download ik misschien een demo of een beta, maar ik ga niet hele films of games downloaden. 80GB is dan ook meer dan genoeg. In december wordt het 100GB, dat is toch al helemaal veel te veel. Bewerkt: 8 juli 2010 door Velaro Reageren
jvj Geplaatst: 8 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2010 Overigens, hoe krijg je het in hemelsnaam voor mekaar om 80 GB weg te slurpen. Dat zijn wel heel veel posts op dit forum... Of ben jij zo'n type "alli illegalie" met 50 Films per maand? JUPS Ik (en de rest van mijn familie) krijgen dat nooit vol.. Zelf download ik misschien een demo of een beta, maar ik ga niet hele films of games downloaden. 80GB is dan ook meer dan genoeg. In december wordt het 100GB, dat is toch al helemaal veel te veel. Ik download af en toe, enkel voor privégebruik. En ik heb ook nog een broer die heel veel discografieën download Om terug te komen op het ongelimiteerd downloaden in NL, kan je echt ongelimiteerd downloaden? Is 'the sky is the limit'(geen limiet) waar? Of kan je gebanned worden door je provider? Reageren
Kryziek Geplaatst: 8 juli 2010 Rapport Geplaatst: 8 juli 2010 Naar mijn weten is er geen limiet. Ik kan zoveel downloaden als ik zelf wil. Reageren
jvj Geplaatst: 8 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2010 Naar mijn weten is er geen limiet. Ik kan zoveel downloaden als ik zelf wil. Ik citeer even: De Belgen hebben dit allemaal netjes opgeschreven, maar als jij opeens een Terabyte per dag gaat lopen downloaden (niet dat dat mogelijk is, maarja) sluiten ze jou ook af. Of je in België woont, Nederland, Japan of Jupiter, ze sluiten je dan gewoon af. In de kleine lettertjes onderaan de pagina staat dat andere abonnees last kunnen hebben bij buitensporig veel internetgebruik, hieruit blijkt dus, óf in belgie gebruiken ze LTE & WiMax,vandaar dus netwerk overbelasting óf het netwerk is zo slecht dat ze het gewoon niet aankunnen.... Reageren
Kryziek Geplaatst: 8 juli 2010 Rapport Geplaatst: 8 juli 2010 Wij hebben wel zakelijk internet. Misschien dat het daaraan ligt. Maar een limiet van bijv. 80 gb hebben wij niet. Reageren
wesley123 Geplaatst: 8 juli 2010 Rapport Geplaatst: 8 juli 2010 er is geen echt limiet. Maar zoals gezegt als jij 1TB per dag download bn je gewoon verdacht en kunnen ze je wel afsluiten. De ISP behoud gewoon het recht om je af te sluiten wanner zei dat maar willen Reageren
jvj Geplaatst: 8 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2010 er is geen echt limiet. Maar zoals gezegt als jij 1TB per dag download bn je gewoon verdacht en kunnen ze je wel afsluiten. De ISP behoud gewoon het recht om je af te sluiten wanner zei dat maar willen Dus is het toch niet ongelimiteerd om het zo te stellen. Reageren
Casss Geplaatst: 8 juli 2010 Rapport Geplaatst: 8 juli 2010 Je kan het best ongelimiteerd noemen. Je download toch nooit meer dan 300GB per dag. Oké, misschien met het netwerk op mijn school waar er altijd minimaal 50 YouTube filmpjes tegelijk worden gedraaid, en dan nog ook alles draadloos. Maar het internet word nooit afgesloten. Reageren
Sprunk Geplaatst: 8 juli 2010 Rapport Geplaatst: 8 juli 2010 Je kan het best ongelimiteerd noemen. Je download toch nooit meer dan 300GB per dag. Oké, misschien met het netwerk op mijn school waar er altijd minimaal 50 YouTube filmpjes tegelijk worden gedraaid, en dan nog ook alles draadloos. Maar het internet word nooit afgesloten. Je snapt toch wel dat scholen e.d. aparte contracten met proverders hebben en niet de hele school aansluiten op een 20Mb pakket van ziggo... Reageren
jvj Geplaatst: 8 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2010 (bewerkt) Je kan het best ongelimiteerd noemen. Je download toch nooit meer dan 300GB per dag. Oké, misschien met het netwerk op mijn school waar er altijd minimaal 50 YouTube filmpjes tegelijk worden gedraaid, en dan nog ook alles draadloos. Maar het internet word nooit afgesloten. Je snapt toch wel dat scholen e.d. aparte contracten met proverders hebben en niet de hele school aansluiten op een 20Mb pakket van ziggo... Zou wel grappig zijn. Er ís wel degelijk een limiet in NL, alleen moet je al heel veel doen om afgesloten te worden. Bewerkt: 8 juli 2010 door jvj Reageren
BV_1993 Geplaatst: 8 juli 2010 Rapport Geplaatst: 8 juli 2010 Er gaat 1000MB in een GB. 1024 volgens Windows, 1000 volgens de hardwarefabrikanten. Je haalt het weer uit elkaar. SI systeem (meest voorkomend): 1 GB=1000 MB Dat met 1024 is in het binaire stelsel, en dan is 1 GiB inderdaad 1024 MiB. Dan gaat het echter niet meer om Gigabyte, maar om Gibibyte. Er is volgens mij gewoon geen duidelijkheid of een Gigabyte nu 1000 of 1024 MB is, softwarematig en hardware is altijd 1024, met uitzondering van de HDD die 1000 gebruikt Reageren
MegaPilot Geplaatst: 8 juli 2010 Rapport Geplaatst: 8 juli 2010 (bewerkt) Overigens, hoe krijg je het in hemelsnaam voor mekaar om 80 GB weg te slurpen. Dat zijn wel heel veel posts op dit forum... Of ben jij zo'n type "alli illegalie" met 50 Films per maand? *Denkt spontaan aan de 26 films die hij vannacht gaat downloaden* Ja. Bewerkt: 8 juli 2010 door MegaPilot Reageren
GTA_MasterNL Geplaatst: 8 juli 2010 Rapport Geplaatst: 8 juli 2010 (bewerkt) Naar mijn weten werken ze in Nederland, net zoals bij onbeperkt mobiel Internet, met een Fair User Policy. (FUP) Dat houdt in dat je provider je waarschuwt als je buitensporig hoog boven het gemiddelde vebruik van Hun abonnees uitkomt. Dit gemiddelde ligt echter zó hoog bij vast internet, dat je geen last van krijgt. Bewerkt: 8 juli 2010 door GTA_MasterNL Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.