Jump to content

Telemeter misleiden


jvj

Recommended Posts

@ MegaPilot: Geen 26 films downloaden man! 26*4.6(DVD capaciteit) is al 118 GB!

Ze compressen die DVD's tot 700 MB-1400 MB hoor..xD

Korte uitleg in stappen...

  1. DVD Comprimeren
  2. DVD word omgezet naar DivX
  3. DivX is meestal .AVI
  4. 1080p kwaliteit word omlaag gegooid naar 480p kwaliteit (of lager)

Of te wel, comprimeren >> kwaliteit verlies.

En toch, 80GB heb je zo vol, tenminste als je het op een bepaalde manier gebruikt. Meerdere opties...

  1. Iemand die zijn/haar website elke dag update en dus ook elke dag opnieuw files moet uploaden (kleine beetjes)
  2. Iemand die graag films download (via een online videotheek)
  3. Of gewoon mensen die heel veel online gamen

Vooral de laatste krijgt al snel problemen dat ie over zijn/haar limieten zit omdat er met online gamen zoooo veel data verstuurd moet worden, vooral met MTA als je met custom models speelt :{

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 79
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • jvj

    16

  • MegaPilot

    13

  • GTA_MasterNL

    8

  • Velaro

    7

Top Posters In This Topic

Dan houd je daar rekening mee en ga je lekker MW2 spelen of een ander spel zonder mods?

Ik denk zelf dat ik 80GB niet zo heel snel vol zal hebben. Download wel iedere dag muziek (via Spotify, volkomen legaal dus), en speel eens een spelletje en download eens wat, maar ik denk niet 80GB per maand.

Bewerkt: door Hayte
Link to comment
Delen op andere websites

Vooral de laatste krijgt al snel problemen dat ie over zijn/haar limieten zit omdat er met online gamen zoooo veel data verstuurd moet worden, vooral met MTA als je met custom models speelt :{

Costum models worden maar 1 maal gedownload, daarna worden ze geladen van op de PC en dit is nooit meer dan enkele megabytes. Ik game veel online, maar ik denk dat dat maar een klein deel van het totale internetverbruik bepaalt. Ik zou ook niet weten hoe je 80GB "zo vol" krijgt..

Bewerkt: door Velaro
Link to comment
Delen op andere websites

Ikzelf heb zo'n 3 jaar terug ook Telenet gehad (toen had ik 20 GB per maand). Wegens het lage limiet ben ik overgestapt naar dommel (schedom nv.), één van de enige Belgische providers met ongelimiteerd download/upload verbruik en degelijke prijzen. Ben er zelf uiterst tevreden van, hun klantenservice is dan ook 100x beter als die van Telenet (ze wouden me overhalen om weer bij hun te gaan door allerhande deals en nog andere verkooppraat).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...