Flitskikker Geplaatst: 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2010 Oke. Waar vinden we de cheat voor oneindig aantal levens buiten het spel om terug? Antwoorden zoals "Op WikiGTA" zijn natuurlijk niet toegestaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
proaz Geplaatst: 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2010 in het boekje? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2010 Nee. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Claude_CJ_Vercetti Geplaatst: 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2010 (bewerkt) Moeilijke vraag. De cheat voor oneindig aantal levens is 6031769 of itstantrum Het nummer 6031769 kan verwijzen naar de bug-byte cheat van het al 27-jarig oude spel: Manic Miner of het kan verwijzen naar het rijbewijs van Matthew Smith die overigens de developer is van het spel. Ik wil weleens zien in hoeverre jullie de eerste Grand Theft Auto (inmiddels alweer 13 jaar geleden) kennen. Onder welke naam ontvang je missies van Robert Seragliano en van welke bende behoort dit persoon? Groetjes, Claude "CJ" Vercetti Bewerkt: 11 juli 2010 door Claude_CJ_Vercetti Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2010 Het is niet de bedoeling om gelijk al een nieuwe vraag te beginnen. Het antwoord wat ik zoek zit helaas niet in de door jou gegeven antwoorden, hoewel ik die weetjes nog niet wist. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Claude_CJ_Vercetti Geplaatst: 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2010 Ow sorry. Hahaha. Ik moet de spelregels nog een beetje in me opnemen Ik dacht echt dat ik met dat antwoord het goeie antwoord had gegeven of op zijn minst dichtbij was Naja, nu ben je alsnog wat informatie rijker en bewaar ik me vraag nog wel voor even Maar ik snap de vraag ook niet helemaal haha. Kun je misschien iets specifieker zijn of een hint geven ofzo :$ hihi GreetZ, Claude "CJ" Vercetti Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
R-fl3x Geplaatst: 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2010 @Flitskikker bedoel je site's die we moeten geven of iets hierbuiten? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2010 Nee, het staat niet specifiek op een website. Dat is al een hint vind ik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Claude_CJ_Vercetti Geplaatst: 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2010 Ik begrijp het echt niet. Waar vinden we de cheat voor oneindig aantal levens buiten het spel om terug? Ik denk dat het iets met het getal 6031769 of het woord itstantrum heeft te maken. Zit ik warm? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2010 Ja, je zit warm. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Claude_CJ_Vercetti Geplaatst: 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2010 (bewerkt) Ik geef het op. Zou het echt niet weten Als het met dat itstantrum te maken heeft; tantrum betekent woedeaanval of driftbui. Zou echt niet weten waar deze verwijzing zou moeten plaatsvinden. Bewerkt: 12 juli 2010 door Claude_CJ_Vercetti Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2010 Dan hopen dat iemand anders het weet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
R-fl3x Geplaatst: 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2010 eeuh... slik.... Is dit misschien geen wagen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2010 Het heeft wel met een wagen te maken, maar het is er zelf geen een. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2010 Ik heb het een beetje gevolgd, maar dit gaat echt m'n pet te boven!! Aargh, ik kan het niet hebben als ik iets niet weet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.