R-fl3x Geplaatst: 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2010 Uncle Fu? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 11 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2010 Uncle Fu? Je kan geen antwoord geven vanwege dat je nu al 3 posts hebt gedaan: Nut meer dan 3 posts per dag. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2010 Goed, laten wij nu maar gewoon verder gaan met de quiz: Mijn vraag: Welke man schijn 130 jaar oud te zijn? Het antwoord op je vraag is Uncle Fu, maar ik wacht op de vraag van I-cer. Hij heeft immers het goede antwoord op de vraag gegeven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 11 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2010 Goed, laten wij nu maar gewoon verder gaan met de quiz: Mijn vraag: Welke man schijn 130 jaar oud te zijn? Het antwoord op je vraag is Uncle Fu, maar ik wacht op de vraag van I-cer. Hij heeft immers het goede antwoord op de vraag gegeven. Je antwoord klopt, En je hebt gelijk, Laat R-Fl3x maar een vraag doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 14 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2010 (bewerkt) Tja, het kan je gebeuren als je drie dagen geen vraag stelt, dus een ander mag een vraag stellen. edit: als reflex over drie dagen geen vraag heeft gesteld (ik stuur hem een PB.) Bewerkt: 14 augustus 2010 door supergtagamer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
R-fl3x Geplaatst: 14 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2010 Wat zal een car crane (zo'n ding dat auto's op pakt) zeggen als je een bepaald voertuig al 2 maal hebt ingediend? Ik zoek niet de hele correcte omschrijving, er mag een foutje inzitten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 6 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2010 Zou je misschien een andere vraag kunnen stellen? Want je vragen zijn echt van een te hoog niveau, . Sinds ik GTAI een keer heb uitgespeeld (met moeite, de game blijft moeilijk) doe ik niet veel anders dan wat rellen in de steden! Blijft leuk! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
R-fl3x Geplaatst: 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2010 Ok. Ik stel voor dat jij (Dotz) een nieuwe vraag stelt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2010 Ok. Ik stel voor dat jij (Dotz) een nieuwe vraag stelt. Ok; Wat is het topografische verschil tussen London en de andere locaties waar GTA's zich afspelen? Ik zoek overigens niet naar het antwoord ''London is een echt bestaande locatie en de andere locaties zijn fictief.'', dit antwoord is weliswaar juist maar niet het door mij gezochte antwoord. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
R-fl3x Geplaatst: 9 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 september 2010 Euh... Dan vind ik jouw vraag nu wel wat moeilijker Het enige dat ik zowat weet; London bestaat uit twee eilanden. GTA I uit gewoon 1 eiland (per level). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 9 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 september 2010 Euh... Dan vind ik jouw vraag nu wel wat moeilijker Het enige dat ik zowat weet; London bestaat uit twee eilanden. GTA I uit gewoon 1 eiland (per level). Lijkt me vrij logisch :$ , denk groter! Groot! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kratod Geplaatst: 10 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2010 in GTA Londen rijden ze links, zeg maar wat want heb het niet. Ga het mischien later kopen . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 10 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2010 in GTA Londen rijden ze links, zeg maar wat want heb het niet. Ga het mischien later kopen . Zeker doen! Het is een aanrader! En bovendien kun je dan ook nog de uitbreiding '61 downloaden van R*'s site als je hem uitgespeeld hebt! Ontopic: Geen van beide antwoorden zijn correct, voor het antwoord van deze vraag heb je de game echter niet nodig. Enkel wat topografische kennis van de basisschool en wat kennis van de fictieve GTA-locaties is verreist. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 10 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2010 Europa vs Amerika? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 10 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2010 (bewerkt) Europa vs Amerika? Je zit waarschijnlijk in de goede richting te denken, maar verduidelijk je antwoord aub. Bewerkt: 10 september 2010 door Dotz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.