Flitskikker Geplaatst: 10 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2010 London ligt in Europa, terwijl de andere GTA-steden in Amerika liggen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 10 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2010 London ligt in Europa, terwijl de andere GTA-steden in Amerika liggen. Ik was op zoek naar een ander antwoord, maar dit kan ik uiteraard niet fout rekenen; het is immers goed. Ik zocht overigens naar het antwoord: ''London ligt in Groot-Britannië (Engeland) terwijl de andere locaties in de U.S.A. liggen''. Iets preciezer dus . Overigens verzoek ik je een vraag te stellen die niet zo moeilijk is als de vragen die je gebruikelijk stelt in de GTA III-quiz, aangezien die vragen zo moeilijk zijn en in deze quiz niet zoveel activiteit is waardoor de vraag lang onbeantwoord zou blijven wat jammer zou zijn. Uiteraard is het een verzoek en mag je ook lekker moeilijk doen . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 11 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 september 2010 London ligt in Europa, terwijl de andere GTA-steden in Amerika liggen. Ik was op zoek naar een ander antwoord, maar dit kan ik uiteraard niet fout rekenen; het is immers goed. Ik zocht overigens naar het antwoord: ''London ligt in Groot-Britannië (Engeland) terwijl de andere locaties in de U.S.A. liggen''. Iets preciezer dus . Overigens verzoek ik je een vraag te stellen die niet zo moeilijk is als de vragen die je gebruikelijk stelt in de GTA III-quiz, aangezien die vragen zo moeilijk zijn en in deze quiz niet zoveel activiteit is waardoor de vraag lang onbeantwoord zou blijven wat jammer zou zijn. Uiteraard is het een verzoek en mag je ook lekker moeilijk doen . Kortweg, er zit geen verschil in de kaart. Dus het heeft met het rijgedrag van de autobestuurders te maken zoals Kratod al zei. Anders weet ik het niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 11 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 september 2010 London ligt in Europa, terwijl de andere GTA-steden in Amerika liggen. Ik was op zoek naar een ander antwoord, maar dit kan ik uiteraard niet fout rekenen; het is immers goed. Ik zocht overigens naar het antwoord: ''London ligt in Groot-Britannië (Engeland) terwijl de andere locaties in de U.S.A. liggen''. Iets preciezer dus . Overigens verzoek ik je een vraag te stellen die niet zo moeilijk is als de vragen die je gebruikelijk stelt in de GTA III-quiz, aangezien die vragen zo moeilijk zijn en in deze quiz niet zoveel activiteit is waardoor de vraag lang onbeantwoord zou blijven wat jammer zou zijn. Uiteraard is het een verzoek en mag je ook lekker moeilijk doen . Kortweg, er zit geen verschil in de kaart. Dus het heeft met het rijgedrag van de autobestuurders te maken zoals Kratod al zei. Anders weet ik het niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
R-fl3x Geplaatst: 30 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2010 *BUMP* Iemand die een nieuwe vraag wil stellen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2011 Wat kan je in je GTA1 (+ London) te voet wel, wat in andere GTA's niet kan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2011 (bewerkt) Ik zou nog graag duidelijkheid zien over supergtagamer's antwoord? OT: geen idee Bewerkt: 2 januari 2011 door Dotz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 2 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2011 boeren en ruften kan in GTA 1 en 2, en niet in de andere gta's. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2011 boeren en ruften kan in GTA 1 en 2, en niet in de andere gta's. Ik zoek iets wat alleen in GTA1 (+London) kan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dabarryboy Geplaatst: 7 juni 2011 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2011 Onder een auto doorkruipen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1974 Geplaatst: 20 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2011 (bewerkt) Onder zwardere voertuigen (Bus Truck, etc) doorkruipen ? Bewerkt: 20 augustus 2011 door 1973 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
paul.kloosterman Geplaatst: 12 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst: 12 oktober 2011 denk dat ik het weet.. Je kon over voertuigen heenlopen zonder te springen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 12 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst: 12 oktober 2011 Onder een auto doorkruipen? Volgens mij ( ) was dit het antwoord. Dus jij mag. Indien afwezig mag 1973. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 30 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2013 Dabarryboy is afwezig. 1973 staat zijn beurt af aan mij, daarom stel ik de volgende vraag. Waar wordt onderstaande artwork voor gebruikt/wanneer kom je onderstaande artwork tegen in de game? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 30 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2013 title screen van grand theft auto op de gameboy. BOOM Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.