Jump to content

Grand Theft Auto Quiz

Recommended Posts

Geplaatst:

''beetje'' :7, lol, geeft niet..

Een makkelijke dan maar; hoeveel demo's zijn er voor GTA1 verschenen? Dan heb ik het niet over het aantal versies, maar de verschillende typen demo's.

• Reacties 160
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dotz

47

• R-fl3x

26

• Flitskikker

17

• GuitarGuy666

13

Geplaatst:

Er is een 8-bit demo, een 24-bit demo,een 3DFX demo en er is ook nog een speciale 3DFX demo.

Er zijn dus naar mijn weten 2 verschillende demo's verschenen.

Geplaatst:

Correct. Heb 't spel ook al te lang niet gespeeld om een echt moeilijke te bedenken...wellicht kun jij het een niveautje hoger tillen? :puh:

Geplaatst:

Mmmm, ik hoop niet dat de quiz dan weer twee weken stil ligt :7.. Maar hier komt 'ie dan, deze zou niet te moeilijk moeten zijn.

Wat gebeurde er op 27 september 1969 (in het GTA1-era)?

Geplaatst:

Je gedachtegang is goed maar je rekenwerk laat helaas te wensen over. Het antwoord ''2'' moet ik helaas fout rekenen. :7

Ik dacht dat de 3d demos en de andere bit demos aan elkaar gelijk waren :fp:

OT:

Dat is toch de geboorte datum van Samuel nogwattes?

*Zoekt*

Dat is toch de geboorte datum van Samuel Deever?

Geplaatst: (bewerkt)

Waarom heeft de sleeptruck de uiteindelijke versie niet gehaald? Oftewel, welke bug konden ze niet verhelpen met schrapping tot gevolg.

Bewerkt: door xoex23
Geplaatst:

Hah, appeltje, eitje! De sleeptruck, takelwagen, was er in de beta voor bestemd om autowrakken weg te slepen. Echter, wanneer de speler te grote explosies met enorm veel autowrakken als gevolg veroorzaakte zorgden alle sleeptrucks voor verkeersopstoppingen! De engine kon er dus simpelweg niet mee omgaan en ze kregen het probleem ook niet verholpen!

Geplaatst: (bewerkt)

Wat zijn de standaard-namen van alle personages die je als hoofdpersonage kunt kiezen (in GTA1)?

Bewerkt: door Dotz

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...