Jump to content

problemen bij laatste missie


gtazzdanny

Recommended Posts

Hey,

bij de laatste missie 'out of commission' als ik in de heli moet kruipen wilt hij dat niet doen. De camera flists de hele tijd over en weer en zo kan ik die missie niet voltooien. Ik weet dat ik FRAPS moet gebruiken maar kan iemand juist zeggen hoe?

Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

bij de laatste missie 'out of commission' als ik in de heli moet kruipen wilt hij dat niet doen. De camera flists de hele tijd over en weer en zo kan ik die missie niet voltooien. Ik weet dat ik FRAPS moet gebruiken maar kan iemand juist zeggen hoe?

Eerst en vooral, heb je mods gedownload? Probeer misschien eens je settings op Low te zetten.

Link to comment
Delen op andere websites

Opgelost!

http://www.fraps.com/download.php

Daar kun je Fraps downloaden. Het is simpel: je installeert het en zet het aan. In je spel heb je nu een geel tellertje (voor fps). Als je op F9 druk wordt dit rood om te capturen. Dit kan max. 30 seconden.

In de laatste missie druk je op F9 vlak voordat je met de motor de schans op gaat. Als Niko aan de heli hangt moet je nog steeds als een mongool met ADHD heel snel op de spatiebalk blijven rammen, maar uiteindelijk zal het 'm lukken. Bij mij ging het (met Fraps) bij de eerste poging al goed!

Succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Lol hoe heb je dat ontdekt?

En ik zal het ook eens proberen, het is mij namelijk ook nog niet gelukt.

Ik heb het "ontdekt" door flink te googelen ;-)

Zoals ik al zei: bij mij werkte het de eerste keer. Maar ik weet natuurlijk niet of dat bij iedereen het geval is...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het "ontdekt" door flink te googelen ;-)

Zoals ik al zei: bij mij werkte het de eerste keer. Maar ik weet natuurlijk niet of dat bij iedereen het geval is...

Dat truucje heb ik hier ook al enkele keren op GTAForum gepost, dus normaal zou je het ook met de zoekfunctie hier moeten vinden. ^^

Wat het probleem was is dat je framerate (= je FPS - Frames per second - beeldjes per seconde) te hoog was, en er dus te veel beelden per seconde waren. Hierdoor moest je dus nog veel sneller op de spatiebalk rammen, wat zo goed als onmogelijk is. Als je filmt met Fraps wordt je framerate goed verlaagd, velen vinden dit een nadeel, maar in dit geval is het een voordeel! Je framerate verlaagd en je moet minder snel (nog altijd snel, maar toch al minder snel) de spatiebalk indrukken.

Wat misschien ook kan werken, maar dat weet ik niet zeker, is gewoon je grafische instellingen verhogen, zodat je framerate alweer verlaagd.

Link to comment
Delen op andere websites

Natuurlijk helpt het verhogen van de instellingen. Je moet immers gewoon je fps omlaag halen, en dat doe je door het spel zwaarder te laten lopen. Ik heb ook verhalen gehoord van mensen die speciale toetsenborden hadden (zoals Razer toetsenborden en de wat duurdere Logitech borden) waarmee je hem kon programmeren zodat hij heel vaak het spatiebalk knopje softwarematisch indrukte, zeg maar.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...