Jump to content

Komkommertijd

Recommended Posts

Geplaatst:

het is weer de periode van het jaar dat er weinig echte topgames uitkomen Dus ben ik benieuwd hoe jullie je allemaal gaan vermaken deze zomer. Haal je oude games uit de kast, en zo ja welke zijn dat dan ?

Of verveel je je helemaal te pletter omdat de beste games pas na de zomer uitkomen ?

Brand los zou ik zeggen.

Geplaatst:

Ik doe het eerst nog even met Oblivion, Gears of war 1 (Geleend) en MW2. Als ik genoeg geld heb koop ik Forza Motorsport 3

Geplaatst:

ik zal me wel gaan vervelen, veel van mijn games zijn uitgespeeld en vond ik niks aan, dus ik zal het wel moeten doen met Midnight Club LA, DiRt 2 en MW2

Geplaatst:

leuk topic :bier:

zal me wel gaan vermaken met eerst het uitspele van de Episodes, dan misschien effen de classics spelen ^_^

+ nog even Jak 2 & Jak 3 uitspelen :Y

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ga mijn tijd verdoen met Forza 3, DiRT 2 en MC: LA. Ik ga voornamelijk Forza 3 spelen en dan niet racen, maar lekker een beetje auto's en stickers ontwerpen (van roestbakken tot echte racemonsters). Jammer dat ik geen Network Adapter heb, dan kon ik ze laten zien. Oh, bijna vergeten; Ik ga ook roestverf kopen en een Austin Mini Cooper 1/24 (of krijgen voor mijn verjaardag) en die ga ik dan omtoveren tot junkyard auto (zoals dit).

Bewerkt: door LSDesign
Geplaatst:

Ik ben echt een retro gamer. Dus voor mij is een game al 'nieuw' als ik em nog niet eerder gespeeld heb. Ik denk dat ik nu ik nog zo lang zomervakantie heb een Dreamcast ga kopen.

Geplaatst:

Ik ga denk ik weer eens wat Valve spellen spelen, misschien weer eens Half-Life 2 spelen, of anders eens Left4Dead uitproberen...

Misschien ook eens Unreal Tournament 2k4 kopen, heb weer hard een klassieke shooter nodig.

Geplaatst:

Uu... Ik denk dat ik alle verhaallijnen nog een keer doen van GTA 4+episodes. Anders trekken we COD MW2 weer uit de kast.

Geplaatst:

Ik ben van plan Bioshock (1) uit te spelen. Ik had die voor een laag prijsje gekocht in oktober en ben ongeveer aan de helft gestopt, ongeveer toen MW2 uitkwam. Verder wil ik de platinum throphy van AC ll halen. Ik ben nu nog bezig met Red Dead Redemption, BC2 en MW2. En natuurlijk kijk ik uit naar Mafia ll, waarvan de release gepland staat op 27 augustus. :dans:

Geplaatst:

Al anderhalf jaar speel ik bijna alleen COD4. Nog een paar headshots en ik heb een Gold Uzi! ^^

COD4 > MW2

Geplaatst:

Ik heb nog zoveel liggen dat ik er een hartverlamming van krijg o.a nog RDR die ik nog niet eens voor de helft uit heb, ACII en nog een handvol andere games zoals Far cry, cod e.d. En Maffia 2 komt in de winkels natuurlijk, maar waarschijnlijk komt het echte gamen pas weer tegen de herfst :sigaar: .

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...