Jump to content

Need for Speed World beta

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik wel.

De graphics zijn... middelmatig tot vrij redelijk

Schade is bagger(alleen texture schade...)

De handling is echt... Niets. Auto's rijden voor geen meter, als je remt sta je van 100 naar 0 in 2 meter stil ofzo, bagger echt waar. Driften gaat met de vetste muscle cars met de laagste handling nog steeds gewoon niet, ja een beetje overstuur van 10 cm in de bochten, maar daarmee houdt het op. Je kunt er wel met 100 mee door de bochten dus ja...

Auto's zijn er wel genoeg, maar niet echt veel... Je hebt 3 "Tiers", dus groepen auto's. Groep 2 unlock je bij level 10, groep 3 unlock je geloof ik rond level 20... Veel auto's van tier 1 unlock je ook pas bij level 5(zoals de Charger)

Tot nu toe heb ik gezien:

- Nissan Silvia S15 (tier 1, level 0), zo'n beetje de snelste in deze tier...

- Nissan 240SX (Tier 1, level 0)

- Toyota Corolla AE86 (Tier 1, level 0), langzaamste, al win je er nog wel eens mee van Silvia's in singleplayer, drift voor geen meter in dit spel.

- Mitsubishi Eclipse (tier 1, level 0?)

- '69 Dodge Charger R/T (Tier 1, level 5), standaard de beste acceleratie van tier 1, geloof ik...

- '69(?)Dodge Challenger R/T (tier 1, level 5)

- Mazda 3 Speed (tier 1, level 0?)

- VW Scirrocco (tier 1, level ?)

-... Nog wel meer in tier 1, weet het niet precies uit m'n hoofd.

- 2005-2010 Dodge Charger (tier 3, level 20 dacht ik)

- bepaalde Audi's, Lambo's, Ferrari's als ik me niet vergis... (level 20 bij de meeste!)

Dit zijn alleen de beta voertuigen!

De models van de auto's lijken me wel erg goed en erg correct, op de daken na(die zijn erg bobbelig)... Check onderin deze post voor een foto!

In het uiteindelijke spel komt er nog een Porsche 959 bij sowieso, daar zag ik al een contest van: Wie de beste 959 maakt met 3dsmax of Maya, die z`n auto wordt gekozen voor in de uiteindelijke versie! Waarschijnlijk lukt het ze gewoon zelf niet om een behoorlijke 959 te maken :7

Cartuning is niet uitgebreid maar t'is te doen, je hebt verschrikkelijk veel mogelijkheden met de stikkers, 31 lagen over elkaar!!!! Helaas moet je ook hier de meeste stikker-sets unlocken door een hoger level te krijgen, maar je kunt ze wel gewoon bekijken(niet op de auto zelf, though)... Daarbij kun je je stikkers zelf kleuren geven, en ze na aanbrengen een andere kleur geven is gratis(normale paintjob op je autootje maakt je al gauw 2000 dollar lichter!).

Bodykits zelf samenstellen zoals na Underground aanwezig was, is nu weggelaten. Er zijn een aantal pakketten, bestaande uit bodykit en prestatie-upgrades in één die je bij een bepaald level kunt kopen.

Er zijn een stuk of 6 soorten lak, waaronder Gloss, Metallic, Chrome, bepaald soort flip-tone, en nog wat dingetjes die ik nog niet heb bekeken, vrij duur allemaal. Verder kun je je voor en achter velgen verschillende kleuren maken, je kunt je deuren, voorstuk, achterstuk, dak of zo en al dat soort dingen apart spuiten(kost allemaal apart geld! even veel als gewoon je auto één kleur maken! Waarmee je met stikkers goedkoper uit bent voor het zelfde effect :puh: )

Geld is moeilijk te verdienen, met zo'n 1500 dollar per race(mits je eerste bent), en makkelijk uit te geven, aangezien je al snel 100 dollar voor een laagje stikkers met een beetje inhoud betaald. Daarbij betaal je tussen de 20000 tot 30000 voor de goedkopere, langzame auto's uit tier 1!

De map bestaat grotendeels uit de race-maps van Most Wanted.

Maar het beste van alles: Het is een free-roam online multiplayer spel, en hij is totaal gratis _O_ ! Ook kun je online naar een race toerijden, vervolgens kun je kiezen of je Multiplayer, Private server, of Single Player die race wil doen, of gewoon door wilt rijden... Met Singleplayer verdien je een hoop minder reputatie en geld dan via multiplayer races, logisch natuurlijk!

Je kunt echter geen servers kiezen zoals dat bij bijvoorbeeld GTA kan, na het menu klik je op "enter world" en dan kom je in een random server...

Het spel is heel erg makkelijk, ik versla met mijn standaard level 5 '69 Charger gemakkelijk de getunede Silvia S15's van mensen met level 10, zonder nitro te gebruiken want die is op..

Dan kom ik gelijk bij mijn volgende punt: Je hebt power-ups, zoals een of ander "ready" knopje waar je geen hol aan hebt, nitro die je, zonder andere racers erbij, op wat effecten na niet eens merkt, slingshot(werkt alleen in multiplayer races en free roam, laat mensen uit de bocht vliegen), en best of all(of eigenlijk de irritantste): Traffic Magnet. Die laatste zorgt ervoor dat al het verkeer jou richting op stuurt als je aan komt rijden, en dat is verschrikkelijk irritant!!!!!!!

Verder crasht het spel met deze bêta nog wel eens, en niet alle races en functies zijn open... Ook zijn sommige tunnels afgesloten...

Leuk dat het een online gratis spel is, anders had het totale bagger geweest(wat het eigenlijk nog wel is!)... Als ik hier 60 euro voor had betaald had ik wel flink pissed off geweest, maar goed...

EDIT: Uiteraard was dit te mooi om waar te zijn, aangezien het van Electronic Arts is:... Starters Package, er komt een level cap op de gratis versie, en als je een starters package koopt, kun je gewoon verder levelen, en meer auto's kopen en zo... Ook moet je betalen om speedboost te krijgen, maar dat boeit me niet zo veel.

Dat is het wel zo'n beetje

Hier een plaatje van mijn waggie, gemaakt van 12 stikker-laagjes en één keer gamecrash tijdens opslaan(waardoor het weer opnieuw moest)... Heb zelf nog geen ster-vormige stikkers, dus ik moet eerst even een hoger level krijgen. Daarbij zijn er maar 3 soorten cijfers, waarbij ik er één nog moet unlocken, dus die kloppen ook niet zo. En ik zag net dat ik de binnenste en buitenste kleur van de cijfers verwisselt heb :7...

GeneralLee.jpg

Bewerkt: door Mythbuster
Geplaatst:

Heb het net gedownload, en is weer eens geweldig amateuristisch. De helft van de races blijven steken bij het laden scherm waarbij ik m'n pc opnieuw op moet starten, de andere helft glitcht het spel waardoor ik óf opeens eerste ben of opeens laatste. Ik begrijp dat de beta er is om glitches en bugs op te zoeken, maar dit gaat wel erg ver...

Dat is vreemd, ik heb die glitches totaal niet! Het enige wat ik heb zijn soms crashes bij bepaalde dingen, een keer als ik in de lobby op "leave" klikte, toen crashte hij ook... Maar wat jij beschrijft, daar heb ik nog geen last van gehad!

Neemt niet weg dat het spel nog nooit van natuurkundige wetten heeft gehoord(160 km/h naar nul in 10 meter met een muscle car...), dat bederft de pret van het customizen wel een beetje...

Bewerkt: door Mythbuster
Geplaatst:

Het is inderdaad een arcade spel met redelijk simpele besturingen enzo. Al vind ik dat je wel een beetje in het diepe wordt gegooid met al die power up dingen. Heb ik nog nooit gebruikt.

Geplaatst:

Heb het net gedownload, en is weer eens geweldig amateuristisch. De helft van de races blijven steken bij het laden scherm waarbij ik m'n pc opnieuw op moet starten, de andere helft glitcht het spel waardoor ik óf opeens eerste ben of opeens laatste. Ik begrijp dat de beta er is om glitches en bugs op te zoeken, maar dit gaat wel erg ver...

Ik had dit voor wanneer ik bij de racecount direct van 3 tot 1 de gas ingedrukt houd en dan bij go hangt het vast dan moest ik ook opnieuw opstarte maar het is wel een nice game ze hadden er een Pursuit functie moeten bijdoen zodat je samen met de cops kunt spelen ;)

Geplaatst:

Betá is afgelopen, het liep maar tot gister. Gisteren was hij overigens mega slecht, de helft van de dag (tot een uur of zes) geen MP races meer doen met meerdere mensen, alleen 1 tegen 1, of je moest singleplayer of pursuit doen ofzo.

Geplaatst:

Betá is afgelopen, het liep maar tot gister. Gisteren was hij overigens mega slecht, de helft van de dag (tot een uur of zes) geen MP races meer doen met meerdere mensen, alleen 1 tegen 1, of je moest singleplayer of pursuit doen ofzo.

k had gistere nog een stuk of 8 x multiplayer races gedaan in private match met veel gasten en geen probs

Geplaatst:

klopt het dat NFS world eigenlijks een mengelmoesje is van MW, Carbon en undercover? qua wagens en werelden?

en wat zijn de minimum specs voor het spel?

Geplaatst:

klopt het dat NFS world eigenlijks een mengelmoesje is van MW, Carbon en undercover? qua wagens en werelden?

en wat zijn de minimum specs voor het spel?

NFS World wordt wel eens beschreven als een mix tussen Most Wanted en Carbon, ja. Hieronder de aanbevolen systeemseigenschappen om NFS World zonder problemen te kunnen spelen:

Intel Processor: Core 2 Duo E4400 2.0GHz

AMD Processor: Athlon 64 X2 Dual Core 4600+

Nvidia Graphics Card: Gefore 7900 GTX

ATI Graphics Card: Radeon HD 4670 512MB

RAM Memory: 2GB

Others: DirectX 9

Geplaatst:

Het is Most Wanted + Carbon + MultiPlayer + Glitches + Underground 2 graphics - fatsoenlijke body en performance upgrades.

Geplaatst:

Het is Most Wanted + Carbon + MultiPlayer + Glitches + Underground 2 graphics - fatsoenlijke body en performance upgrades.

dus eigenlijk gewoon een waardeloos spel?

Ik snap dat hele probleem niet dat de race stijl niet realistisch is. Need for Speed is gewoon een race game die je voor de lol speelt en expres auto's heeft die te snel optrekken en stoppen om de vaart er een beetje in te houden. Ook al gebruikt het echte wagens hoeft dat niet te betekenen dat ze ook exact zo moeten rijden. Alsof Midnight Club zo realistisch is.

Ik moet meegeven dat na Underground 2, alles crap geworden is in de NFS serie. En dat er te veel gefocust word op achterlijke verhaal lijnen en maar half werkende nieuwe game play elementen die alleen maar afleidend zijn. En een stad waarin het niet leuk is om rond te crossen. Daardoor word de nieuwe Midnight Club ook de hemel in geprezen, maar NFS afgekraakt. Omdat NFS er te veel nutteloze shit omheen bouwt.

Daarom ben ik wel benieuwd naar deze NFS. Als het gewoon een online NFS word die gebaseerd is op het racen op een overdreven NFS manier en geen gedoe er om heen. Kan dit een hele leuke game worden. Niet realistisch, maar gewoon een leuke arcade racer. Mocht het echter weer die carbon en most wanted meuk worden wat Hayte zegt, dan mag de stekker er van mij uitgehaald worden.

Bewerkt: door Flashingdemon666
Geplaatst:

dus eigenlijk gewoon een waardeloos spel?

Hihi, wesley de NFS-hater in da house mensen ;)

Cheers :bier:

paul007

PS: Just kidding...

Geplaatst:

Wtf. Ik download de dag nadat de beta start het spel, en probeer een driver profiel aan te maken waar ik niet eens voorbij geraak. "Disconnected from server" bij het checken van de availability van m'n user name, steeds opnieuw. Ik ga een weekje op reis, kom terug en de beta is al gedaan? :cab:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...