Hayte Geplaatst: 11 juli 2010 Rapport Geplaatst: 11 juli 2010 Beta is inderdaad al afgelopen, maar als je de Starter pack hebt gekocht (dombo) dan mag je dinsdag al weer verder racen. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 17 juli 2010 Rapport Geplaatst: 17 juli 2010 Als ik hem wil downloaden dan krijg ik het scherm van "do you agree with this shit? " weet je wel. En daarna krijg ik een wit scherm met niets meer dan een # . Is dit omdat de BETA over is of ligt het ergens anders aan? En kan ik hem nog spelen of is de BETA nu voor altijd weg? Reageren
Hayte Geplaatst: 17 juli 2010 Rapport Geplaatst: 17 juli 2010 Beta is afgelopen. Spel begint volgende dinsdag als je hebt gepre-ordered, anders pas iets van vrijdag ofzo. Reageren
.Senne Geplaatst: 17 juli 2010 Rapport Geplaatst: 17 juli 2010 Ik heb 'm even gespeeld en vond er niets aan. Ik koop 'm dus niet. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 18 juli 2010 Rapport Geplaatst: 18 juli 2010 Beta is afgelopen. Spel begint volgende dinsdag als je hebt gepre-ordered, anders pas iets van vrijdag ofzo. Dus vrijdag kan ik hem spelen? Reageren
007 Harings Geplaatst: 25 juli 2010 Rapport Geplaatst: 25 juli 2010 Beta is afgelopen. Spel begint volgende dinsdag als je hebt gepre-ordered, anders pas iets van vrijdag ofzo. Dus vrijdag kan ik hem spelen? Met de starterspack kon je hem al vanaf 20 ste spele en de gratise begint van overmorgen (dinsdag 27) k kan al niet meer wachten om me Mitsibutshi te racen Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 29 september 2010 Rapport Geplaatst: 29 september 2010 (bewerkt) ik heb sinds kort ook NFS world geinstalleerd en het is best wel geinig. Je hoeft helemaal niet zooo zware pc ervoor te hebben. mn laptop kan hem ook wel aan. dit is nog een oud filmpje maar nu na wat updates en tweaks haal ik nu 5 tot 10 fps meer Bewerkt: 29 september 2010 door onbekendeIV Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 29 september 2010 Rapport Geplaatst: 29 september 2010 Heb het effe gespeeld en ik vind er echt niks aan. Dat + dat me pc vastliep toen ik op afsluiten drukte en cntrl+alt+del het ook niet deed en dat hij haperderde terwijl ik Iv goed op high run :S . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.