GuitarGuy666 Geplaatst: 7 juli 2010 Rapport Geplaatst: 7 juli 2010 beste, ik speel vaak SA-MP en ik schiet dan wel eens op iemand, maar dan verliest hij geen health of armor. Is dit een mod? (Niet dat ik hem wil hebben, dus geen URL's geven naar een download site). Alvast bedankt, gtagamer Reageren
Casss Geplaatst: 7 juli 2010 Rapport Geplaatst: 7 juli 2010 Waarschijnlijk een hack, bug of je kan in die server niet doodgeschoten worden. Reageren
Basssss Geplaatst: 7 juli 2010 Rapport Geplaatst: 7 juli 2010 Of hij heeft een hack, wat hier niet besproken mag worden. Of hij of jij lagged waardoor het schieten niet goed gesynchroniseerd word en één van jullie onderhand al ergens anders is dan je ziet. Reageren
Casss Geplaatst: 7 juli 2010 Rapport Geplaatst: 7 juli 2010 Mag ik niet zeggen dat diegene misschien een hack gebruikt? Reageren
Casss Geplaatst: 7 juli 2010 Rapport Geplaatst: 7 juli 2010 (bewerkt) Mag ik niet zeggen dat diegene misschien een hack gebruikt? EDIT: Sorry, per ongeluk twee keer op de Reactie Plaatsen knop gedrukt. Bewerkt: 7 juli 2010 door Casss Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 7 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2010 (bewerkt) Hij bedoelt dat hacken illegaal is en dat hier niet over gesproken mag worden. ps.: Hij beweegt niet als je hem niet kunt vermoorden. Bewerkt: 7 juli 2010 door supergtagamer Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 7 juli 2010 Rapport Geplaatst: 7 juli 2010 Als hij gwn stilstaat heeft ie denk ik pause menu dus ESC aanstaan dan gaat er geen health vanaf Reageren
grove_streets Geplaatst: 9 juli 2010 Rapport Geplaatst: 9 juli 2010 als je de kans krijgt en het eenhacker is ,probeer acher hem testaan en hem te knifen vaak verliest hij al zijn wapens dan of kan hij niet opstaan en moet hij dus wel /kill doen dat is wel grappig als het je lukt of pak een auto rijd hem over en stap snel uit zodat hij onder de auto blijft liggen als het een health hacker is gaat hij dus weer niet dood en blijft hij liggen dus zal ie daar ook weer /kill moeten doen (helaas is dit geen antwoord op je vraag ) Reageren
XstyloX Geplaatst: 9 juli 2010 Rapport Geplaatst: 9 juli 2010 als je de kans krijgt en het eenhacker is ,probeer acher hem testaan en hem te knifen vaak verliest hij al zijn wapens dan of kan hij niet opstaan en moet hij dus wel /kill doen dat is wel grappig als het je lukt of pak een auto rijd hem over en stap snel uit zodat hij onder de auto blijft liggen als het een health hacker is gaat hij dus weer niet dood en blijft hij liggen dus zal ie daar ook weer /kill moeten doen (helaas is dit geen antwoord op je vraag ) lol thanks voor de tips! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.