Jump to content

Colin McRae Rally 04


ikt

Recommended Posts

Hallo :*D

Laat ik het kort houden: Colin McRae Rally 04 werkt niet meer, en ik heb werkelijk waar geen idee hoe dit kan komen. De laatste keer dat ik hem startte was een maand geleden, en toen werkte die nog. Nu niet meer.

Wat heb ik gedaan in de tussentijd?

- Ik installeer en deinstalleer veel

- Drivers een paar keer geupdate, en weer gedowngrade (oudere zijn stabieler, en geen gekloot van ATi met 2D/3D fuck-ups)

- GPU overclocken (stabiel met FurMark, 80c na 30 minuten)

Wat heb ik al gedaan om het weer werkend te krijgen?

- ENB Series uitgeschakeld. (spel werkt prima met ENB Series)

- Register nagekeken of alles nog als vanoud was. (resolutieinstellingen daar)

- ???

Ook krijg ik hier geen optie zoals in XP om meer informatie/debug info te krijgen over waarom iets niet opstart.

Iemand hier een idee hoe ik het spel weer werkend krijg? Ik heb werkelijk waar geen idee.

Danku _O_

Bewerkt: door ikt
Link to comment
Delen op andere websites

Merge dan gelijk naar 1 ISO of gelijk branden op een DVD. Probeer ook eens het instellingenbestand of savegames te verwijderen, eventueel ergens anders neerzetten als je ze niet kwijt wil. ;)

Zal ik eens proberen. Weet je het zeker dat het kan? Want hij vraagt wel steeds naar een andere schijf, en er zijn bestanden met dezelfde namen. Maar ik zal eerst eens eventjes de savegame/settingsmethode proberen. Dom dat ik het ben vergeten, dankje :)

ik weet niet of t spel nieuw is maar

je kan proberen om bij de snelkoppeling ff rechtermuisknop--> eigenschappen-->compibaliteits modus--> windows xp

en dan opslaan kijken of dat werkt

Het heeft eerder wel gewerkt, dus daar ligt het niet aan :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Bestanden met dezelfde namen zijn vast Autorun.inf. Dat is enkel een informatiebestand over wat voor programma er gestart moet worden bij het invoeren van de schijf. Gewoon die van Disk 1 gebruiken dus. Waarschijnlijk moet je de spelbestandenmap bij elkaar voegen. Nog makkelijk is het als er .cab bestanden zijn die je bij elkaar kunt zetten (Data#.cab).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...