MJ_Forever Geplaatst: 8 juli 2010 Rapport Geplaatst: 8 juli 2010 Hallo allemaal, wij hebben thuis een WIFI. Als ik ernaast zit is internet supersnel, maar als ik in mijn kamer ga is dit supertraag. Ik zoek nu een goede wifi om bij te plaatsen in mijn kamer, waarmee ik ook supersnel kan surfen. Ik heb al eens opgezocht bij vandenborre, en kwam op deze pagina terecht. Welke wifi raden jullie aan om in mijn kamer te plaatsen? Liefst niet de duurste en niet de goedkoopste. Reageren
iFire Geplaatst: 28 juli 2010 Rapport Geplaatst: 28 juli 2010 Er bestaan ook USB-WifiAntennes die een groter bereik hebben Kan iemand dit topic naar de Hardware Sectie verplaatsen Reageren
ikt Geplaatst: 10 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2010 Kun je niet gewoon een directe verbinding naar je kamer leggen? Lagere pings en normale snelheden. kost wat meer moeite dan als een lamzak wat wifi-versterkers te kopen, maar ik denk dat er niet echt opties bestaan voor wifi die het signaal versterken zonder de ping to verhogen. :/ Reageren
Dj-GTA Geplaatst: 10 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2010 Een draadloze router heb je en ik neem aan je laptop/desktop dus een wifi-stick is niet nodig neem ik aan. Ik stel voor om een nieuwe router aan te schaffen. Belkin vindt ik zelf het beste merk aangezien deze niet uitvalt bij intensief gebruik met meerdere computers. Het bereik is ongeveer 100m binnenshuis ongeveer 50m omdat door muren enz. het bereik afneemt. Ik zelf gebruik een Belkin Wireless G Plus MIMO deze ondersteund b/g/n en de transfer is snel. Kosten toendertijd 50 euro. Reageren
Hayte Geplaatst: 10 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2010 Heb je toevallig dikke betonnen muren in je huis? Die kunnen het bereik namelijk flink verkloten. Ik raadt je aan om internet via je elektriciteits netwerk te laten lopen. Reageren
Galiorix Geplaatst: 12 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2010 Misschien is het een optie om over te stappen op Wireless N? Je zou eventueel een dual band router van bijvoorbeeld Linksys kunnen nemen, dan kan je én wireless G en wireless N tegelijk uitzenden, zodat de andere gebruikers niet op N over hoeven te stappen. Wireless N heeft een veel beter bereik, ook door muren etc. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.