Kattier Geplaatst: 8 juli 2010 Rapport Geplaatst: 8 juli 2010 Hallo! Ik heb even rond gezocht naar mooire admin systemen, heb er een aantal gezien maar de meeste hebben over de 100 commands wat het on overzichtelijk maakt. Dus dacht ik dat ik misschien mijn eigen admin systeem kon maken, heb al heel wat commands maar zit nu met 1 probleem ik heb alles voor RCON admin en niet voor een normale admin die ik kan nominaten. Oftewel, ik vroeg me af hoe ik het verschil kan maken tussen een RCON admin en normale admin, Ik heb dit: /report (Non-admin command) /goto /get /announce /freeze /mute /unfreeze /unmute /kick /ban /admincommands Maar ik heb nog nodig: Voor normale admins/spelers: /a (admin chat) /admins (Non-admin command, laat zien welke admins er online zijn op dat moment) en voor de RCON admin /nominate Het doel hier van is dat ik dus 2 soorten admins krijg, RCON admins en normale, de RCON admin ben ik alleen en niemand krijg dan het RCON password t eweten en normale admins kan ik alleen zetten en hebben dan beschikking tot die commands. Nouja, ik hoop dat jullie me een beetje begrijpen en kunnen helpen Groeten, Kattier Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.