Sonnie Geplaatst: 8 juli 2010 Rapport Geplaatst: 8 juli 2010 (bewerkt) Reeds opgelost! Als ik GTA SA wil spelen dan klik ik op spelen en dan verschijnt er eventjes een draaiend cd-tje als cursor. Vervolgens blijft de dvd actief (je hoort 'm draaien) maar er verschijnt niets. Bij bestandbeheer is GTA dan ook niet actief. Ik heb GTA SA al lang niet meer gespeeld. De laatste keer dat ik het speelde had ik wat zitten modden. Zelf heb ik daar geen verstand van, maar ik had hier het een en ander gedownload. Dat werkte allemaal, zoals vette auto's, ver kijken, enz. Daarna stopte ik met spelen, heb GTA SA verwijderd en enkel wat savegames in een nieuwe map bewaard. Wat modden betreft heb ik de volgende programma's nog op m'n pc staan, ze zijn niet (meer) geïnstalleerd voor zover ik kan zien). imgtool20 patch V1.0 San Andreas Mod Installer v1.1 (programma) Dan heb ik nog een map met modifications als cars, bikes, klm 747, snelheidsmeter en groove 4 Life v1.0 Wat moet ik doen om GTA SA weer te laten opstarten? Ik werk met Vista en heb DirectX 11. Hopelijk is dit voldoende informatie om mij weer op gang te helpen. Tnx Bewerkt: 9 juli 2010 door Sonnie Reageren
d0nM0NTANA Geplaatst: 8 juli 2010 Rapport Geplaatst: 8 juli 2010 Ik denk dat het spel is beschadigd door een verkeerd geplaatste mod. en is de cd niet beschadigd (krassen ofzo) anders moet je hem maar opnieuw instaleren Reageren
Sonnie Geplaatst: 8 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2010 Al opnieuw geinstalleerd? Ja, dat heb ik dus vandaag weer gedaan om het te gaan spelen. Het stond niet meer op m'n pc. Ik kan het nog wel eens doen, maar zie niet in waarom dat dan wel zou werken. Maar zal 't wel ff doen. Ik denk dat het spel is beschadigd door een verkeerd geplaatste mod. en is de cd niet beschadigd (krassen ofzo) anders moet je hem maar opnieuw instaleren CD is gewoon netjes en het is een origineel spel. Als het een verkeerd geplaatste mod is, kan ik hier iets aan doen? Worden die mods dan bewaard als je het spel verwijderd? Al opnieuw geinstalleerd? Ja, dat heb ik dus vandaag weer gedaan om het te gaan spelen. Het stond niet meer op m'n pc. Ik kan het nog wel eens doen, maar zie niet in waarom dat dan wel zou werken. Maar zal 't wel ff doen. Opnieuw installeren heeft niet geholpen. Wel zag ik nu bij het oproepen van het setup menu en dan play GTA dat er dan designed with Demoshield kwam te staan. Heeft dat iets te betekenen? Kan ik nog iets veranderen? Moddingen weggooien? Alle savegame back-ups verwijderen? Reageren
Casss Geplaatst: 8 juli 2010 Rapport Geplaatst: 8 juli 2010 Modding wegdoen, al zou dit al weg moeten zijn als je herinstalleerd. Reageren
Beagle Geplaatst: 8 juli 2010 Rapport Geplaatst: 8 juli 2010 Even tussen twee haakjes: Gebruik de bewerk-knop om je bericht te bewerken in plaats van 3x achter elkaar posten . Reageren
Sonnie Geplaatst: 9 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2010 (bewerkt) Even tussen twee haakjes: Gebruik de bewerk-knop om je bericht te bewerken in plaats van 3x achter elkaar posten . Oke, ik heb de openingspost aangepast, want hij doet 't nadat ik de mappen met modprogramma's heb gedelete. De programma's waren niet meer geïnstalleerd, dus hoe het komt weet ik niet. Hij doet 't iig. Topictitel aanpassen, weet ik niet hoe dat moet. >>> Door Beagle: Dat hoeft ook niet .<<< Bewerkt: 9 juli 2010 door Beagle Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.