MegaPilot Geplaatst: 8 juli 2010 Rapport Geplaatst: 8 juli 2010 (bewerkt) Hey, ik ga deze externe HDD kopen. http://www.laptopsho...b2-0-34290.html Picje Deze 1 TB schijf ga ik kopen voor 90 euro bij de lokale pc-boer. Ik vraag nu aan mensen die ervaring met deze schijf hebben: - Is ze stil? - Kan die houder onderaan(dat halvemaanvormig ding) eraf? Ik wil 'm namelijk horizontaal zetten. Mvg, Brecht Bewerkt: 8 juli 2010 door MegaPilot Reageren
Casss Geplaatst: 8 juli 2010 Rapport Geplaatst: 8 juli 2010 NEGENTIG euro voor een HDD? Ik geef één blik op Azerty en ik zie meteen deze 1.5TB HDD voor nog geen 90 euro. Reageren
Sprunk Geplaatst: 8 juli 2010 Rapport Geplaatst: 8 juli 2010 Hij koopt hem bij een local PC store, die zijn altijd wat duurder dan giganten als Azerty. Ik raad MP aan om gewoon naar die PC boer te gaan en dat ding daar te bekijken en te testen. Ik denk niet dat iemand hier precies diezelfde schijf heeft liggen. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 8 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2010 Ik woon in België hé..In Nederland is hardware altijd 10 à 20 euro goedkoper dan in België. Trouwens, de HDD die ik wil kopen is mooier + sterker. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.